Összes oldalmegjelenítés

2013. február 3., vasárnap

Kétéves a blogom



Éppen két éve, 2011. 02. 03-án készült el blogomba az első bejegyzés a Katica Dorkának, amely az első formatortám leírása.
Tehát most a második blogszülinapomat ünneplem.
Két évvel ezelőtt nem tudtam pontosan, mi a lényege a blogírásnak.
Azt hittem, írogatok a receptjeimről meg a tortázásaimról néhány dolgot, ami nekem fontos. Ha receptet kérnek az ismerőseim, nagyvonalúan az internethez küldöm őket elolvasni.
Aztán ha esetleg idegenek is elolvassák, hát tegyék nyugodtan, nem titkos naplót írok.
Azt észrevettem, hogy idegenek is olvassák, mert bár nemigen értettem a számítógéphez sem, azt azért láttam, hogy némely napon ötvenen is meglátogatták a blogomat, a "Követőim"pedig elkezdtek szaporodni és két hónap múlva már öten lettek.
Az első hozzászólóm Anazar volt még áprilisban, de hozzászólását csak augusztusban vettem észre, addigra viszont már azt is tudtam, hogy illik rá válaszolni.
Hát valahogy így kezdődött.
Mostanra már 160 körül van a rendszeres olvasóim száma, meghaladta a 160 ezret az oldalletöltések száma, és a kerek világ minden szegletéből jött már látogató, aki pont az én vékonypitémre, .......-ra, .......-re, tortáimra  kiváncsi.
A vékonypitéről jut eszembe, hogy tulajdonképpen én tortafüggő vagyok, mégis mostanában inkább aprósüteményeket, kalácsokat, muffinokat sütök...
Nos, amire igény van a itthon.
Erről is nyilatkozom egy interjúban, amit Varga Andrea a  A Mit Főzzünk Ma? online gasztronómiai magazin munkatársa januárban készített velem, és ITT  elolvasható más bloggerek bemutatása és egyéb olvasnivalók mellett.
A formatorta készítés lenne a hobbim, dehát nemcsak tortával él az ember. A családban nincs mindig ünnep, hogy torta kelljen, a burkolt tortát nem is minden családtagom szereti. Meg hát a tortázás nem olyan hobbi, hogy  ha van szabad fél órám, hát bütykölök rajta kicsit...
De élvezettel látogatom a többi gasztroblogot, szeretek értesülni az új tortadíszítési technikákról, megcsodálom és elismerem  mások kreativitását és ügyességét.
Szóval kevésbé vagyok elszállva magamtól, mint eleinte.
És gyakran ételreceptet is a blogokról keresek a mindennapi főzéshez, szeretem, hogy a bloggerek nemcsak a receptet írják le, de a saját tapasztalataikat is az étel elkészítéséről.
Ezen kívül mindig belekerül valami plusz a blogíró személyiségéből, így ismeretlenül "megismerünk" másokat. Szimpátiák, mondhatni barátságok szövődnek köztünk, úgy kell mondanom, hogy virtuálisan, de ha mód van a személyes találkozásra, akkor a valóságban is.
(Nekem  Kricky blogszülinapi rendezvényén volt alkalmam találkozni az elbűvölő Krickyvel  és néhány szintén elbűvölő bloggerinával.)
Ha valaki nem jelentkezik, már hiányzik, és aggódunk, hogy mi lehet vele. Nemrég tünt el Hobbychafe néhány napra, aztán kiderült, hogy csak a gépe romlott el. De vannak még néhányan, akik hónapok óta nem írtak új bejegyzést, mint pl. Wise Lady,  vagy  Latsia, Jade, és még többen, akiket ugyan most nem sorolok fel, de érdekelne, mi lehet velük.A Homoktorta blog írója, Gabi legalább bejegyzésben jelezte, hogy miért hallgat egy időre. (Épp most jelentkezett újra.)
Nekem már olyan is eszembe jutott, hogy létre kellene hozni egy csoportot, ahol nyilvántartásba kerülnének önkéntes alapon azok a bloggerek, akik szeretnének tudni az éppen nem jelentkező bloggerről, hogy legalább email cím cserével, vagy valami módon tudjunk kapcsolatba lépni egymással.
Ez egy felvetés, kíváncsian várom, mások hogy vélekednek róla.
Úgy tetszthet talán, hogy eltértem az eredeti témámtól, de az én blogolásomhoz ezek a dolgok szorosan hozzátartoznak.
Hát most ennyi. Nem akarom túl hosszúra nyújtani a bejegyzésemet.
Összefoglalva: köszönöm, hogy olvastok, látogattok, örülök a hozzászólásoknak, még a kritikáknak is, nekem azok is bíztatást adnak, sokat tanulok belőlük. És köszönöm a facebook oldalam kedvelését is mindenkinek.

Mostanában divat játékot szervezni, ha valakinek blogszülinapja van. Legtöbben valami sütős-főzős feladatot adnak, amiért a résztvevők között ajándékot sorsolnak ki.
Nekem nagyon nagy munka lenne az elkészült pályaműveket bemutatni, összefoglalót írni - nem megy ám még profi módon a számítógép kezelése! (Meg az idővel is állandóan hadilábon állok.)
Ezért ismét csak egy sima jelentkezést várok attól, aki szeretné megnyerni ezt a (képen látható) szakácskönyvet.
A benne levő receptválogatást Podruzsik Béla a Hungária Nagyszálló konyhafőnöke állította össze, mely összeállítás a Magyarság évkönyve 1927-es számában jelent meg.

A magyar úri család konyhája  


Kisorsolom!
Akik szeretnék megnyerni, hagyjanak egy megjegyzést itt a poszt alatt, hogy :  Elfogadnám.
Nem kikötés, hogy követőm legyen az illető, nem feltétel, hogy blogja legyen, hiszen én minden  látogatómnak egyaránt örülök.
A tavalyi   blogszülinapomkor rövid határidőt adtam és többen jelezték, hogy  lemaradtak róla.
Ezért most két hét alatt, február 17. éjfélig fogadok el jelentkezést, 18-án pedig sorsolok.


65 megjegyzés:

  1. Gratulálok! És Boldog születésnapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog Blogszülinapot Marisz! Micsoda kincsed van? :O Elfogadnám! ;) További sok szép bejegyzést, finom sütögetéseket, Rengeteg látogatót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot :) a könyvet én is elfogadnám.
    Bután jön ki, hogy most írok ide először, de readerből olvaslak, nem szoktam az oldaladat közvetlenül megnyitni. Most megragadom az alkalmat, hogy magához az oldalhoz is gratuláljak, nagyon jókat sütsz!

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot! Szívesen elfogadnám a könyvet:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a 2 éves blogszülinapodhoz! Minden gasztrobloggernek van egy stílusa, és talán nem haragszol meg, ha azt mondom, hogy a nagymamámét látom kicsit viszont a tiédben :) További jó blogolást kívánok, és ha rám mosolyog a szerencse, akkor persze ezt a klassz könyvet is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhab, megtisztelő, hogy a nagymamádhoz hasonlítasz!
      Köszönöm a gratulációt!

      Törlés
  6. Nagyon Boldog Blogszülinapot Kedves Marisz !!!:)))
    Elfogadnám! :)))

    VálaszTörlés
  7. Még nagyon sok csodás blogszülinapot kívánok neked Marisz!!!!
    Én is szívesen elfogadnám ezt a szép könyvet:))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog blogszülinapot, és még jó sokat! :)
    A könyv egy kincs lehet!

    VálaszTörlés
  9. Boldog 2. blogszülinapot kívánok - és még nagyon sokat! :) A könyv szuper, elfogadnám. ;-))

    VálaszTörlés
  10. Boldog blog szülinapot, az ajándék tényleg egy kincs , nekem meg van , ezért nem kérném.
    Tudom hogy kitűnő régi recepteket tartalmaz, lányok hajrá mert igazán szerencsés lesz aki meg kapja!!

    Marisz!
    Kívánok még neked nagyon sok bejegyzést a jövőben is a blogodba, mert én nagyon szeretem a receptjeidet és biztos látogató leszek!

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogszulinapot kivanok! Milyen erdekes, lehet valami igy februar elejen, tobb blog is ilyenkor szuletett, az enyem is holnap lesz ket eves :)
    A konyvet en is elfogadnam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Linyah! Igen, én is észrevettem, hogy egyidőben többen indítottunk blogot.

      Törlés
  12. Drága Marisz.
    Isten éltessen, erőben, egészségben, örömben!
    Csendes olvasód, követőd vagyok és követem a Fb. oldalad is.
    Szeretem a receptjeid, az írásaid (a tortáid), a legnagyobb csodálatot belőlem mégis a sportosságod, sport teljesítményed váltotta ki.
    Jó "ismerni" Téged :) Köszönöm <3
    Ölellek,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mági!Köszönöm a gratulációt és a jókívánságokat!
      Annyira azért nem vagyok sportos, több időt kellene rászánni, de azért igyekszem "mozgásban lenni".

      Törlés
  13. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! További sok sikert a blogoláshoz és az életben! Amit felvetettél a hiányzásról én is így vagyok vele volt már úgy hogy rákérdeztem az illetőre hogy merre van hogy nem jelentkezik a blogjában.Sokan kedvesen reagáltak rá , de úgy vettem észre volt olyan akinek ez nem tetszett! A részemről ha bármi akadálya van a távollétemnek azt általában jelzem és nem veszem tolakodásnak ha bárki érdeklődik. De tudod nem vagyunk egyformák! Az ajándék könyvedet én is szívesen lapoznám mint oly sokan látom a jelentkezésből!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm a jókívánságokat!
      Valóban így van, ahogy mondod, nem vagyunk egyformák.

      Törlés
  14. Elfogadnám??-Naná! :))) Még nagyon sok ilyen évfordulót kívánok Neked, tortával és süteménnyel telis-teli évekkel!

    VálaszTörlés
  15. Sok-sok boldog születésnapot kívánok! Jó, hogy vagy nekünk! :-)

    VálaszTörlés
  16. Boldog Blogszülinapot! :-)a könyvet én is elfogadnám.:-)

    VálaszTörlés
  17. Boldog blog szülinapot Marisz! Könyvet elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  18. Szeretettel köszöntelek, te kétéves!Öröm hozzád jönni. Elfogadnám ezt a szakácskönyvet én is.

    VálaszTörlés
  19. Kedves Marisz! Boldog blogszülinapot kívánok!! Jó volt olvasni ezt a kis összefoglalót.
    A könyvet pedig nagyon is elfogadnám.:)

    VálaszTörlés
  20. Kedves Marisz! Nagy szeretettel köszöntelek és gratulálok 2. blogszülinapodhoz! Jó egészséget, még sokáig jó sütés-főzést és blogírást kívánok.

    VálaszTörlés
  21. Drága Marisz, kívánok még sok boldog blogszülinapot, még rengeteg finom tortát, aprósütit meg mindenféle ételt:) Neked meg kedvet, örömet a blogíráshoz. És természetesen Elfogadnám:)

    VálaszTörlés
  22. Boldog blogszülinapot kívánok én is! Igaz, hogy én nem vagyok nagy tortás, de azért rendszeresen benézek Hozzád. És persze én is elfogadnám!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, María! Én is szívesen válogatok az ételeidből.

      Törlés
  23. Gratulálok a két évhez, és további sikeres, szép tortákat kívánok!
    A könyvet természetesen én is szívesen Elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  24. Boldog blogszülinapot, kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blogírásban, meg persze a sütés-főzésben! :) Ezt a gyönyörűséges könyvet pedig természetesen én is elfogadnám! :)

    VálaszTörlés
  25. Kedves Marisz, Boldog Születésnapot Kívánok,és további sok sikert!!:):)

    VálaszTörlés
  26. Boldog blogszületésnapot kívánok, s további alkotó éveket :-)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon Sok Boldog Blogszülinapot és még nagyon sok követőt kívánok!! Nem túl gyakran, de olvasgatom a receptjeidet, amik nagyon jók!! Kívánom, hogy még nagyon sok torta, apró süti és finom étel receptjét oszd meg velünk az elkövetkezendő években is!! Jó volt olvasni a beszámolót!

    VálaszTörlés
  28. Nagyon boldog blogszülinapot! Kívánom, hogy még sokáig leld örömöd a blogolásban! :)
    A könyvet pedig én is szívesen elfogadnám. :)

    VálaszTörlés
  29. Marisz engedd meg, hogy gratuláljak! 2 év hosszú idő!
    Mi már tudjuk, hogy ez a blogozás mivel jár!Sok sok munkát vesz igénybe és ez Te brióval teljesíted!
    Adjon az Isten erőt egészséget, hogy továbbra is hódolhass e szenvedélynek! Puszi!!

    VálaszTörlés
  30. Boldog 2. születésnapot! Nagyon szeretek a blogodon nézelődni, sok érdekes és finom recepttel lettem gazdagabb általad :) A könyvet meg naná hogy elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon boldog blogszülinapot Marisz :) Én is elfogadnám ezt a kincset :)

    VálaszTörlés
  32. Gratulálok Marisz. Nagyon szeretem a receptjeidet és az írásaidat, bár mostanában nekem is elég sok a tennivalóm a Picur körül, azért olvasni minden kedvenc blogomba betérek pár naponta. Tetszik a könyv is, szívesen olvasgatnám...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fanónak és Lillának is most válaszolok: köszönöm a jókívánságokat!
      Ha valaki még részt szeretne venni a sorsoláson, vasárnap éjfélig jelentkezhet!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...