Összes oldalmegjelenítés

2013. február 17., vasárnap

Csokikrémes ostyatorta


Csokikrémes ostyatorta
Angi blogszülinapi játékára a kedvenc süteményünkkel lehet jelentkezni. nálam ez ugyan először készült, de olyan sikere volt, hogy biztos kedvenc lesz, már csak azért is, mert sütni se kell, így gyorsan elkészíthető.
TücsökBogár Karlsbadi vaníliakrémes tortáját akartam megcsinálni. Mivel villanyfénynél nem tökéletes a látásom, a pudingos zacskók csomagolása pedig egyforma, ezért véletlenül csokipudingot nyitottam ki.
Így az enyém Karlsbadi csokikrémes ostyatorta lett.
Hozzávalók:
10 ostyalap
4 deka főzős pudingpor
fél liter tej
4 deka kristálycukor
15 deka vaj
10 deka porcukor
10 deka őrölt mandula
1 ek vaníliakivonat

A csokoládés pudingport 4 deka cukorral a fél liter tejben megfőztem, és kevergetve kihűtöttem.
Míg hűlt ledaráltam a mandulát, és mivel nem lett tíz deka, kiegészítettem darált dióval.
A vajat a porcukorral kihabosítottam, apránként hozzákevertem a kihűlt pudingot, végül a vaníliakivonatot és az őrölt mandulát-diót kevertem bele.
A lapokat egyenként megkentem a krémmel, ügyelve rá, hogy úgy osszam el, hogy mindegyikre elég legyen.
A felső lap tetejét nem kentem be, hanem két akkora nagyságú könyvvel, ami befedte lenyomattam és így tettem hűtőbe reggelig. Reggel porcukor-kakaó-tejszín összeolvasztott elegyével leöntöttem a tetejét, de eléggé beitta. Egyébként is kissé puha (ázott jellegű) volt a pudingos krémtől az állaga, de ízre nagyon-nagyon finom lett!

10 megjegyzés:

  1. Hmm, nagyon fincsi lehet, jó kis sütike...:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, én is a felvágás nehézségére gondoltam de látom megoldódott!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci, jó éles késsel fel tudtam vágni. Sajnos most megint fotózási problémáim vannak, kár hogy nem sikerült jó fotót feltennem.

      Törlés
  3. Hmm, jól látom,hogy szinte kifolyik belőle a csokikrém? :P Nyami!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyami bizony! Pillanat alatt elfogyott, nagyon finom volt!

      Törlés
  4. El tudom képzelni a leírásból h milyen fincsi:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judóca, tényleg az volt!

      Törlés
  5. Azt elhiszem hogy pillanatok alatt elfogyott :) én is rájártam volna :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...