Összes oldalmegjelenítés

2013. január 1., kedd

Virslivirágok az Újév köszöntésére

Virslivirágok
Újévkor nem szoktunk reggelizni, az ebéd is később van a szokottnál, többfogásos, bőséges, így már vacsorát nem bír senki enni. A mostani estebédünk előétele volt ez a tányér "virslivirág".
Bolti leveles tésztából virslivel készült, egy tojás kellett még megkenni, meg magvak meghinteni.
A receptjét Vicuskától  hoztam, nagyon köszönöm neki. Nagy sikere volt az ünnepi asztalon, hisz mutatós is, meg finom is. Azonkívül gyorsan elkészíthető. Hát nem mondanám hogy egyszerű, de nem is bonyolult, inkább elmagyarázni az, de szerencsére Vicuska tett fel fázisfotókat, így nem is írom le, mert nála megtekinthető, elolvasható a készítése.
Én a fél kilós leveles tésztát vékony téglalappá kinyújtottam és 12  részre elvágtam, kb. 10x15 centisre. Mindegyikbe egy ekkora hosszúságúra vágott virslit beletekertem. Két vékony nyelű fakanálra helyezve keresztben bevagdostam a virslit a tésztával együtt két centinként. Karikába összetekertem óvatosan, hogy el ne törjem A két végét fogpiszkálóval összetűztem, amit sütés után kivettem. Sütőpapírral bélelt tepsiben tojással megkenve, szezámmaggal megszórva 180 fokra előmelegített sütőben alsó-felső lángon fél óra alatt megsütöttem.
Sütés előtt és után
No, ezekért megint megkaptam a megfelelő elismerést a családtagjaimtól. Jólesett, és remélem egész évben ilyen őszinte elismerő szavakat, mondatokat kapok a konyhaművészetemért, mint az év első napján.
Nálam ilyen virágok is nyílnak 
 Ja, és tényleg nagyon finom volt, el tudom képzelni leves után másodfogásnak is.      

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségeset készítettél:) BÚÉK!!

    VálaszTörlés
  2. Hmm, nagyon guszták, jól jönne egy pár darab most...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla, nyisd az ablakot! Az utolsó kettőt küldöm fénypostán.

      Törlés
  3. Nagyon szépek ezek a virslivirágok! Van itthon leveles tésztám és virslim is, lehet, hogy reggelire ilyennel lepem meg a családot :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. María, jó ötlet, a családod biztos díjazni fogja!

      Törlés
  4. Szépségesek lettek, jól mutat az asztalon, és ráadásul finom is lehet! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hankka! Igen, ügyes vagyok, és elég fáradt, de holnap egész nap lustálkodni fogok.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Mellissina, köszönöm, és viszont kívánom! És mielőbbi teljes gyógyulást!

      Törlés
  6. Nagyon guszta és tényleg látványos, és persze biztos, hogy finom is.
    Sok finomságot készítettél.
    Boldog, Békés Új Esztendőt Kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lívia!Az újévi jókívánságokat viszont kívánom nektek is!

      Törlés
  7. Nagyon ötletes, még sosem láttam ilyet! :)
    Boldogságos Új Évet Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Teller-cake! Nektek is BÚÉK!

      Törlés
  8. Csodás virágokkal lepted meg szeretteidet :) Frissen sütve különösen finom és élvezetes. Szeretem én is azt, hogy olyan mutatós az asztali terítéken :) Köszönöm a bizalmadat a recept iránt! BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon látványos volt és finom is! biztos többször megismételjük.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...