Összes oldalmegjelenítés

2013. január 25., péntek

Kókuszos golyók


Kókuszos golyók
Az egyik szomszédban baba született még karácsony előtt. Hozzájuk mentem át babanézni, és hogy ne üres kézzel menjek, egy tányér gyorsan elkészíthető, sütés nélküli kókuszgolyót vittem.
Hozzávalók:
2 csomag főzős tejszínízű pudingpor
ízlés szerint cukor
8 deci tej
20-30 deka kókuszreszelék

A pudingporral, tejjel, cukorral a szokásos módon jó kemény pudingkrémet főzünk. Mikor elkészült, hozzákeverünk annyi kókuszreszeléket, amennyit felvesz, hogy jól formázható legyen.
Időnként megkavarva kihűtjük annyira, hogy elállja a kezünk, majd vizes kézzel kis gombócokat formázunk, melyeket kókuszreszelékben meghempergetünk.
Ennyi.
A recept a Webcukrászdából Szabókiné Jung Andrea receptje.
Köszönöm neki ezt az olcsó, könnyű és gyors  finomságot!
Minimális változtatással csináltam az eredeti leíráshoz képest. Tiramisu pudingporom volt, így hát azzal. Azért lett a színe kicsit drappos. De ízre ezzel is nagyon finom volt!
Mindenkinek csak ajánlani tudom, ezt még kisgyerekkel is lehet készíteni.

Nagyon formás baba a kis Lujza, aki végigaludta a látogatásomat.
Kívánok neki hosszú, boldog életet szerető családi körben!  

10 megjegyzés:

  1. Gyors és finom édesség lehet! :) Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Marianna, igen, gyors és finom!

      Törlés
  2. Én eddig csak darált keksszel készítettem, de tetszik ez a pudingos változat is. Kifogom próbálni. Köszi a receptet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okki, én is most próbáltam így először, és nagyon bevált.
      Merem ajánlani másoknak is.

      Törlés
  3. Én is csak a kekszes változatot ismertem, de ez egy nagyon praktikus megoldás:) Szépek.

    VálaszTörlés
  4. Óóó köszi a receptet :) Én is a darált kekszes verziót ismertem eddig :)

    VálaszTörlés
  5. Ezzel a kókuszgolyó készítéssel még nem találkoztam. Receptet vittem, köszi!:))

    VálaszTörlés
  6. Próbáld ki tücsi, gyorsan elkészülő finomság!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...