Összes oldalmegjelenítés

2012. október 5., péntek

Megkaptam a nyereményemet!

Ezeket nyertem
         
Jámborné Budai mónika nagy fába vágta a fejszéjét, ugyanis új blogot indított, amely egy Váncza projekt lesz, melyben 365 nap alatt megsüti a Váncza süteményeskönyvben lévő 465 receptet, s beszámol a kivitelezésről, tapasztalatairól.
Ez év szeptember 7-én kezdte a sütögetést és a beszámolót. Új blogjára sokan felfigyeltünk és rendszeres látogatóivá lettünk. Ezért határozott úgy Mónika, hogy rendszeres olvasói között havonta kisorsol egy Váncza ajándék csomagot. A szeptemberi hónap nyertese én lettem.
Többször is csöngetett a postás, mire kimentem, de éppen lekvárt főztem, amit nem lehet csak úgy otthagyni. Mónika ajándékát hozta, melynek nagyon megörültem, főleg miután kibontottam.
Az 5 csomag Váncza pudingpor , 4 csomag Váncza sütőpor és 4 csomag Váncza vaníliás cukor mellett volt egy süteményes füzet, mely nagyitól tartalmaz 15 ízletes krémes receptet.
Talán ennek örültem a legjobban, mihelyt a lekvárok száraz dunsztba kerültek, neki is ültem tanulmányozni. Hármat már kiválasztottam, hamarosan sorra kerülnek. És persze Mónika Váncza receptjei már egy egész napos tanulmányozást érdemelnek, mert azok közül is lehet ám válogatni!
Áldom a szerencsémet a nyereménnyel kapcsolatban, Mónikának pedig nagyon köszönöm.
A kedves szavakat is, melyeket még külön képeslapon mellékelt az ajándékhoz.
Mónika további jó Váncza projektet kívánok sok új blogkövetővel!

10 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy megkaptad süss finomakat:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónika, mégegyszer köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Hajrá, Marisz, várjuk az elkészült finomságokat :)

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok,készüljenek a finom krémesek,jövünk kóstolóra:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rozi! Jöhettek kóstolóra, szívesen látlak bármikor!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...