Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 25., szombat

Ribizlis muffin Vikvi dupla születésnapjára


Ribizlis muffin
 
Egy éve sütöttem először muffint, és mára úgy látszik, inkább muffinfüggő lettem, mint tortafüggő, legalábbis ebben a nagy melegben, mert gyors, könnyű, változatos és aránylag olcsó.
És végül, de nem utolsósorban: mindannyian megkedveltük.
Hozzávalók:
25 deka liszt
15 deka cukor
3 deci natúr joghurt
1 deci étolaj
1tojás
1 mokkáskanál sütőpor
1 mokkáskanál szódabikarbóna
20 deka ribizli
2 cs vaníliáscukor

A muffin készítés aranyszabályai szerint összekevertem külön a nedves, külön a száraz hozzávalókat, majd egybeöntöttem a kettőt. Szilikon muffinformákat háromnegyedig megtöltöttem a tésztával és 200 fokra elóőmelegített sütőben alsó-felső lánggal 35 perc alatt készre sütöttem. Forrón 2-3 evőkanálnyi agávé sziruppal átkentem mindegyik tetejét.

Vegyesen piros és sárga ribizlivel készítettem
         

       


           
Tálaláskor tejszínhabbal, ribizliszemekkel díszítettem
       
Vea oldalán találtam ezt a receptet, és megköszönöm neki.
Ezt a receptet küldöm Vikvi Szülinapi játékára, mely blog és saját szülinapja is egyben.
Minkét alkalomból szeretettel köszöntöm, további sok-sok szülinapot és jó blogírást kívánva neki!


12 megjegyzés:

  1. A muffin, főleg ha gyümölcsös, csak finom lehet és minden alkalomra szuper. Ribizlit is nagyon szeretem, biztos ízlene nekem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu, köszönöm! Biztos te is szeretnéd!

      Törlés
  2. Guszta lett nagyon!
    Legközelebb meglepem egy ilyen ribizlis muffinnal az unokákat:) Ők amúgy nagy muffin-kedvelők:))

    VálaszTörlés
  3. Roza, feltétlenül süsd meg, az unokák hálásak lesznek érte!

    VálaszTörlés
  4. NAgyon jó kis muffin, és jó h emlékeztetsz a határidőre, mert én most majdnem kicsúsztam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla, igyekezz! Hozz gyorsan valami csodásat a gyümölcsös desszertjeidből!

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm!!! Isteni lehet ez a muffin és milyen guszta :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vikvi, én is köszönöm a lehetőséget! A muffin finom volt!

      Törlés
  6. Finom lehet ez a mufin, de én lusta vagyok a sütéshez. A ribizlit a napokban két finomságnál is használtam, de azok egyszerűek, s gyorsan elkészíthetőek voltak, ráadásul az egyik vodkával készült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Hobbychef! A vodka, a te nagy kedvenced nálunk a rendszerváltás előtti időkben volt itthon gyakran, akkor se fogyasztási célból, hanem a városban lévő orosz tisztekkel néha-néha üztleteltünk.

      Törlés
  7. Csodásan néznek ki Marisz, Vikvi meg lehet elégedve és a családod is! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake, köszönöm! Vikvi is elégedtt és a családom is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...