Összes oldalmegjelenítés

2012. július 3., kedd

Ribizlis pohárkrém




Ribizlis joghurt
                 
Tegnap egyedül voltam itthon, így csak egy gyors egyszemélyes desszertet kevertem magamnak .
Egy pohár Actívia natúr joghurtot mixerbe öntöttem egy kanál porcukorral, és dobtam hozzá két evőkanálnyi jól megmosott leszemezett ribizlit. Összemixeltem, hűtőbe tettem és ebéd után nagy élvezettel elfogyasztottam. Egy 125 grammos joghurtból egy fagyis pohárral lett. Ha több szemálynek készítjük, mindenkire egy kispohár natúr joghurtot kell számítani. Akármilyen gyümölccsel készíthető egyszerű, egészséges édesség.

Mentalevelekkel és ribizliszemekkel díszítettem
           

12 megjegyzés:

  1. Marisz!

    Olvasom hogy már meg is etted,pedig én is kértem volna jól behűtve,igazi élvezet ebben a hőségben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szenvedek a melegtől, ezért a lehető legegyszerűbb megoldásokat keresem.
      Rozi, ez bármilyen gyümölccsel pillanatok alatt elkészíthető, javaslom, hogy csinálj te is!

      Törlés
  2. Jól néz ki!! és nagyon egyszerű:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem az ilyen krémeket! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  4. Nálunk nincs meleg sajnos, max. 15 fok lehet ma, de szívesen ennék egy ilyen ribizlis finomságot.:)

    VálaszTörlés
  5. Erika,ez hidegben-melegben, télen-nyáron fogyasztható.
    Most úgy érzem, a 15 fok kellemesebb lenne, mint a 37, a lakásban meg 27.

    VálaszTörlés
  6. Zuhog az eső és 17 fok van! De ez a csodás desszert jöhetne, mert olyan kellemes nyáriasan néz ki, csodás a színe és a ribizli íze csodás lehet! Ez a sok szép, finom nyári gyümölcs...hiány kikészít:(

    VálaszTörlés
  7. Emi! Sajnálom, hogy téged az esős idő hangol le- Itt most az is jól jönne, a kukoricák már furulyálnak.
    Igen, ez a pohárkrém bármikor jólesik.

    VálaszTörlés
  8. Jó kis recept
    Sajnos nekem meg a melegtől begyulladt a könyök izületem
    Nem csak nem bírom a hőséget de már szenvedek is a fájdalomtól
    De azért még ma összedobtam egy tortát
    Együtt szenvedek a melegtől veled de egyszer csak le hűl?

    VálaszTörlés
  9. Sajnálom Mónika, hogy betegeskedsz, de azért látom, nem hagyod el magad! Én most nem tortázom, főzéskor 40 fok van a konyhában,majd ha kicsit lehűl a levegő.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...