Összes oldalmegjelenítés

2012. július 10., kedd

Meggyes muffin

Meggyes muffin
Sütni jó oldalon talált epres muffin mintájára készítettem ezt a muffint eper helyett meggyel.
Hozzávalók:
150 gramm magozott meggy
150 gramm tejföl
150 gramm natúr joghurt
110 gramm cukor
1 cs. vaníliás cukor
2 tojás
280 gramm liszt
1 cs. sütőpor
csipet só

Beleraktam a turmixgépbe a meggyet, cukrot, tejfölt, joghurtot, tojásokat, 1 mokkáskanál vaníliaeszenciát és mindezt összemixeltem.
Utána belekevertem a lisztet, amelybe előzőleg beleadtam a sütőport és a sót. Szilikon muffinformákba kanalaztam a tésztát és 180 fokra előmelegített sütőben alsó-felső lángon 25 percig sütöttem és még 5 percig bent hagytam. Kivétel után azonnal lekentem a tetejüket agavé sziruppal.
Mivel a meggy nem volt túlságosan savanyú, kóstolás után még citromlevet is csöpögtettem rá.

     


Gyönyörű halványlila színe van ennek a klemátisznak

14 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, biztosan finom volt!:)

    VálaszTörlés
  2. Klassz recept, a meggyes sütiket egyébként is nagyon szeretem. Múlkor majdnem vettem agavé szirupot, végül csak lebeszéltem magam, túl drága volt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu, az agavé szirup nálunk is drága, de mivel egészségesnek meg finomnak tartom, módjával ezt is használok.

      Törlés
  3. Csudaklassz a recept, és nagyon szép a virágod!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ízlene nekem is, ha lenne itt nálunk meggy , megsütném. holnap én körtés muffint sütök:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erika, a körtés muffin is biztos finom lesz! Befőttel, vagy mirelit meggyel is lehet csinálni.

      Törlés
  5. Guszta süti! Gyönyörű virág, igazán jó volt betérni ma hozzád :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és finom a meggyes muffinod kedves Marisz.
    A virág is csodálatos.
    Gratulálok:Edit.

    VálaszTörlés
  7. Fincsi muffin! Aranyosak a kis szivecskékkel és az jzük is nagyon finom lehetett meggyel! Nyami:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...