Összes oldalmegjelenítés

2012. május 23., szerda

Mogyorókrémes muffin

Mogyorókrémes  muffin
Szinte semmi idő alatt összedobható, mégis finom muffin receptet találtam Adélnál, és a frissen készített házi mogyorókrémemet mindjárt ki is tudtam próbálni.
Hozzávalók:
20 deka liszt
1 tojás
2 deci natúr joghurt
3 evőkanál mogyorókrém (nutella)
10 deka cukor
1,5 tk sütőpor
0,7 deci étolaj
1 vaníliás cukor

Elkészítés:


Először bekapcsoltam a sütőt 200 fokra. Kimértem a hozzávalókat: a lisztnek fele rétesliszt, fele finomliszt, napraforgó olajat használtam, bio sütőport és egy késhegynyi szódabikarbónát is tettem bele.
Összekevertem külön a nedves, külön a száraz hozzávalókat, végül a kettőt összeöntöttem.
Háromnegyed részig töltöttem a masszával 12 szilikon muffinsütő formát és 25 percig alsó-felső lángon sütöttem, majd még öt percig a sütőben hagytam.
Most nem díszítettem, még porcukrot se szórtam a tetejére, mert elég édes volt, éppen így volt finom.

             
         
Rókaliliom a kertemben
       

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet, biztosan finom!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók ezek a muffinok , olyan hamar elkészíthetőek és nagyon finomak !Arról már nem is beszélve hogy mennyi féle van. A virágod csodásan néz ki !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet! Igazi gyerekek kedvence :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vikvi! Ebből most gyerek nem evett, az unokáim nem voltak itthon amikor sütöttem, de biztos ők is szeretni fogják.

      Törlés
  4. Mostanában keveredtem az oldaladra,sok-sok nagyon jó recept van nálad.A muffint az én családom is szereti gyorsan elkészíthető és szinte elronthatatlan.
    Szívesen időztem Nálad,jövök még ha nem bánod.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lizi! Köszönöm a dicséretet. Szívesen látlak máskor is, én is megyek hozzád!

    VálaszTörlés
  6. Csodás muffinok, meseszép virág! :o) Ide mindig érdemes bekukkantani.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, Altair! Hozzád is!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó felhasználási módja a mogyorókrémnek:) A muffin megunhatatlan, mindenki szereti:) Szép ducik is lettek. A liliomod nagyon szép, ezt én tűzliliom néven ismerem:)

    VálaszTörlés
  9. Trollanyu, köszönöm. A liliom hivatalos neve tűzliliom, amely a színét tekintve nagyon találó. Ám felénk - valószínűleg szintén a színe miatt - rókaliliomnak is nevezik.

    VálaszTörlés
  10. Ez a muffin is nagyon finom lehet! Én is muffinoztam:) A virágod gyönyörű, nálunk tüzes liliomnak hívják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Emi! Igen, többféle elnevezése is van ennek a liliomnak.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...