Összes oldalmegjelenítés

2012. május 6., vasárnap

Epres rakott palacsinta



 

Anyák napi köszöntőimnek epres rakott palacsintával kedveskedtem, mert tudom, hogy szeretik
A palacsintákat 40 deka lisztből, 4 tojással, csipet sóval, 4 deci tejjel és 4deci buborékos ásványvízzel kevertem ki, utoljára még hozzáadtam 4 evőkanál étolajat, így csak az első palacsinta alá kellett kisütéskor olajat önteni.
Ezután 40 gramm gluténmentes eperízű pudingport 3 evőkanál cukorral fél liter tejben jó sűrűre felfőztem és hűlni hagytam.
A kisütött palacsintákat egy nagyobb jénai tálba rétegeztem úgy, hogy minden palacsintára kentem egy kis pudingkrémet, erre apróra metélt friss földiepret szórtam, majd rá a következő palacsinta és így tovább amíg el nem fogytak a hozzávalók. Nekem 11jó vastagra sütött palacsinta került a tálba.

Így rétegeztem amíg tartott a hozzávalókból
A tetejére eperlé porcukorral bekeverve ,  meg egész földieprek kerültek.

Felirat hozzáadása
          

Jót tett volna neki, ha kis időt még hűtőben tölthet, de alig elkészültem vele, jöttek a kedveseim.

   

Gyönyörű verset, éneket mondtak, nagyon helyesek voltak a lányok. A fiaim közül a fiatalabb most csak telefonon köszöntött fel, Így csak a jelenlévőknek jutott a rakott palacsintából, de mindenkinek nagyon ízlett. Volt még néhány kakaós palacsinta is, de az még fotózás előtt elfogyott.

Háromszög szeletekre vágtam, mint a tortát
   

16 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon fincsi lehet! Gyönyörű a rózsa is amivel a lányok köszöntöttek téged! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhab, köszönöm! Fincsi volt!

      Törlés
  2. Az epres rakott palacsintát szívesen megkóstolnám, imádom az epret :) Úgy látom hatalmas rózsákat kaptál, helyesek a lányok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csongi, jön az eperszezon, lepd meg te is vele a családod!
      A lányok tényleg helyesek, köszönöm.

      Törlés
  3. Nagyon finom lehetett, az biztos:)

    VálaszTörlés
  4. Helyesek az unokáid, nagyon finomat készítettél nekik:)Nagyon szép, hatalmas rózsákat kaptál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu, köszönöm! A hatalmas rózsák egy hatalmas padlóvázába kerülnek.

      Törlés
  5. Hűűű milyen nagy rózsákat kaptál! Aki megérdemli... meg aki ilyen mennyei palacsintakölteménnyel kínálja a köszöntőket:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emi, köszönöm! Van egy nagy padlóvázánk, abba méretezték a rózsákat.

      Törlés
  6. Nagyon aranyosak a lányok, a palacsinta nekem is jöhetne!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Lilla! Te is biztos finom palacsintát tudsz sütni!

      Törlés
  7. Végre lehet eprezni:) Amint látom nem csak én szeretem annyira...Szívesen megkóstálnám én is:)A lányok meg nagyon édesek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édy, köszönöm! Kívánok neked is sok epres finomságot az eperszezonban!

      Törlés
  8. Nagyon jól néz ki ez az epres csoda!!! és micsoda óriás virágokat kaptál:))) nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...