Összes oldalmegjelenítés

2012. április 25., szerda

Levelet hozott a posta!

Ibcsi szakácskönyvecskéje
Ibcsi blogszülinapján játékot hirdetett, még februárban. A játékban régi, hagyományos ételek receptjeit kérte és vállalta, hogy ő felkutatja a recepteket és elkészíti azokat. Pluszba még meglepetésként ebben a szakácskönyvecskében összegyűjtve mindannyian megkaptuk, akik játszottunk.
Az én receptem a barátfüle volt, amit a szülőfalumban ma is készítenek.

Felirat hozzáadása
       
Itt találta meg Ibcsi a Szellem a fazékban című blogban. Én pedig mindkettőjüknek megköszönöm .

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!! :)
    Nálunk is hívták derelyének, de barátfülének is :) Szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok ! Még nem kaptam meg de már olyan kiváncsi voltam így legalább tudom hogy mi is az a meglepi! Nagyon ötletes! A tésztád elnevezését mifelénk is ismerik mind a két formában.

    VálaszTörlés
  3. Éva, én szintén gratulálok a te ételeidhez, melyeket hallomásból már ismerek, de most ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a barátfülét, tényleg jó kis étel, én is ismerem derelyeként is...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla,én még soha nem csináltam. Anyukám halála után ezt a nővérem szokta mindnyájunknak készíteni, de azt hiszem, nekiveselkedek én is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...