Összes oldalmegjelenítés

2012. március 20., kedd

Köszöntöm rendszeres olvasóimat

Nyílik az ibolya a kerítésünk mellett

Szeretettel köszöntöm blogom hűséges olvasóit, rendszeres követőimet!
Mind a 108 személynek egyformán szól a köszöntés.
Mert ugye illett volna kerek számnál ünnepelni (az ötvennél még így volt), de valahogy a százat nem vettem észre. Pedig egyik bloggertársam, Ditta úgy két hete gratulált nekem ahhoz, hogy "százados" lettem. Azt hiszem, kicsit lassan jár az agyam, mert fogalmam sem volt, miről beszél. Néhány napi gondolkodás után persze rájöttem, de akkor már 103-an voltak a hűségeseim, és úgy gondoltam, megvárom a bejegyzéssel a 108-at.
Hogy mért pont annyit?
Mert összeszámoltam és 8 személy van a rendszeres olvasóim között, aki rokon vagy barát. Nekik is nagyon örülök, de ők elfogultak lehetnek velem szemben.
Százan viszont ismeretlenül is visszajáró olvasóim és nagyon jó érzés, hogy ennyi embert érdekelhet a sütögetéssel, tortadíszítéssel járó konyhai tevékenységem (meg némi egyéb).
Nagyon jól esnek a hozzászólásaitok, a bíztatások, és jöhet a (kíméletes) kritika is.
Látom más blogokon, hogy külön köszöntenek minden új követőt. 
Nos én erre sajnos nem tudok időt szánni. Sőt azt is elárulom, hogy nem mindig vettem észre azonnal, ha bővült a tábor. 
De amikor észreveszem, igyekszem tájékozódni az új követőről, ha blogol, én is felíratkozom nála.
És itt köszönöm meg azoknak a rendszeres látogatóimnak, hogy olvasnak, akik ugyan nincsenek felíratkozva, de a forgalom forrásaiból látom, hogy szinte napi rendszerességgel bekukkantanak hozzám(egyébként ők vannak többen).
Tehát kalapemelés a névtelenek előtt is.
Egyúttal megköszönöm a facebookos oldalam (Tortafüggő Marisz) lájkolóinak is a látogatást.
Most pedig nem hálálkodhatok tovább, mert sürgősen neki kell látnom az ebédfőzésnek. 


Nálunk már tavaszodik, ezzel a frissen fotózott ibolyával kívánok szép napot és szép tavaszt minden kedves olvasómnak!     

16 megjegyzés:

  1. Gratulálok és köszönöm a köszöntést is ,nagyon szép az ibolyád:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónika, köszönöm!Én is örülök az ibolyáknak.

      Törlés
  2. Marisz! Gratulálok a "századosi" címhez!! Gyönyörű az ibolya, olyan jó, hogy itt a tavasz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Galagonya, köszönöm!Igen, reméljük, hogy mostmár tényleg itt a tavasz!

      Törlés
  3. Gratulálok a sok követőhöz, és köszönjük a virágot, nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla, én köszönöm, nagyon kedves vagy!

      Törlés
  4. Jöttem egy kis ibolyáért köszi! Gratulálok a századosi rendfokozatodhoz!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok ibolyám van, vihetsz bőven! Köszönöm a gratulációt.

      Törlés
  5. Nálunk még csak a hóvirág bújik:) Ha ibolya lesz, akkor készítema kandírozott ibolyát, ibolyás cukrot:)

    VálaszTörlés
  6. Kati, jó hogy eszembe juttattad a kandírozott ibolyát! Még sosem csináltam, de kedvet kaptam hozzá, én is kipróbálom.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Marisz köszönjük az ibolyát:)) és a köszöntést:))) és gratula a 100-hoz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judóca, én köszönöm a kedvességed!

      Törlés
  8. Gratulálok! Nálam is most kezdődik az igazi vidámság, kívánok neked is minden jót:)

    VálaszTörlés
  9. Nálunk már a nárcisz nyílik és én is köszönöm a köszöntést. Jó itt lenni nálad, sok szépet, finomat készítesz! Csak így tovább, ezután is rendszeresen itt leszek:))

    VálaszTörlés
  10. Kedves Emi! Utána kellett néznem, honnan is jársz te hozzám, mert a városról nem mindig jövök rá.
    Örüljünk a tavasz virágainak végre, nagyon szeretem a nárciszt is, később fog nyílni az enyém.
    Most, hogy nálad jártam, láttam, hogy te is "századosi" rangra emelkedtél, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...