Összes oldalmegjelenítés

2012. március 13., kedd

Kommentek blog-díjat kaptam

Felirat hozzáadása
Bibimónitól  kaptam ezt a díjat, melyet ő alkotott. A blogdíj magyar nyelvű és fő célja, hogy az egymásnak írt kommenteket köszönjük meg vele.
Szabályokat is szerkesztett a díj továbbadásához, melynek egyik célja, hogy új, eddig még kevéssé ismert blogokat is mutassunk be.
Mónika! Én megköszönöm ezt a díjat, nagyon örülök neki, és igyekszem a továbbiakban is lehetőleg rendszeresen hozzászólni az általam látogatott blogokhoz.
Szabályok a díj továbbadásáról:

  • Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
  • Tedd ki a díjat a blogodra!
  • Add tovább 4 olyan blognak, akinél szívesen kommentelsz!
  • Add-még tovább 2 olyan blognak, ahol nem vagy rendszeres olvasó!
  • Értesítsd egy kommentben a díjjal jutalmazottakat!
A 4 blog, akiknek én továbbadom:
Lilla
Emi
Tejszínhab
Judóca

A 2 olyan blog, ahova most íratkoztam fel:
Hani
Timi
Remélem, mindenki örömmel elfogadja díjat, én szeretettel adtam!
***************************************************************
Egy héttel a bejegyzésem után ismét megkaptam ezt a díjat, mos Édytől.
Neki is nagyon köszönöm. Már nem adom tovább, hiszen egyszer megtettem.


12 megjegyzés:

  1. Gratulálok Marisz, és nagyon köszönöm a díjat! Ki fogom tenni!

    VálaszTörlés
  2. Lilla, KÖSZÖNÖM, HOGY ELFOGADTAD!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm a díjat Kedves Marisz:))))
    Nagyon megtisztelő és köszönöm a figyelmet és a kommenteket!!!
    Hát persze h elfogadom!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judóca, köszönöm, hogy elfogadod!

      Törlés
  4. Én is nagyon köszönöm, megtiszetlő! És köszönöm én is neked a kommenteket!!!

    VálaszTörlés
  5. Én pedig egyből Rád gondoltam Marisz, amikor láttam a díjat, mert Te tényleg hagysz pár kedves szót mindig, ami roppant jól tud esni az embernek! Szóval megérdemelted, viseld egészséggel! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dina, kedves vagy, köszönöm szépen!

      Törlés
  6. Kedves Marisz! Köszönöm szépen a díjat, és várlak továbbra is a kommentelők közé, mert mindig jól esik az a pár kedves szó, amit írsz! :) Egyúttal gratulálok neked is a díjhoz :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Marisz! Nagyon szépen köszönöm a díjat, szívesen elfogadom! Nagyon örülök, hogy rátaláltál a blogomra, várlak máskor is szeretettel!

    VálaszTörlés
  8. Hani, köszönöm, hogy elfogadod!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...