Összes oldalmegjelenítés

2012. március 28., szerda

Húsvéti ajánlat - játék

Húsvéti ajánlat - játék

Aki megkapja a játékra  a meghívást  annak ajánlani kell az ünnepekre több ételt vagy süteményt. A bejegyzésedben csak azt kell megemlítened hogy ki hívott meg a játékba és tovább adni 10 bloggertársadnak.
Nem kell feltétlenül összefüggő menűsort írni, ahogy kedved tartja, akár sütemény válogatás is lehet.


Mivel tortás blog vagyok, természetesen süteményeket, tortákat ajánlok.

Húsvéti ajánlatom:

  

 
 


    
      
    
   


     
Éva hívott a játékra a Takarékos konyhából, melyet itt is megköszönök neki.

Akiknek én továbbadom:

Remélem, mindannyian örömmel válogattok össze tízet kedvenc ételeitekből, süteményeitekből, és tíz blogírót kedvenceitekből.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz válogatás, van mindenféle, édes, sós:) Nekem még nem sikerült dönteni, bár nem is nagyon törtem a fejem, majd az utolsó napokban ami beugrik, azt fogom készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Trollanyu! Biztos vagyok benne, hogy remek ételsorral kedveskedsz a családodnak!

      Törlés
  2. Marisz, nagyon szép ajánlatokat tettél fel. A bárányka torta, kimondottan elegáns, és mindenféle sütemények, sós keksz, igazán nagyon tetszik mind!
    A fonott kalács fantasztikus, és imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elisabeth, köszönöm!A kalács nálunk húsvétkor elmaradhatatlan.

      Törlés
  3. Szép kínálat, a bárányka a legaranyosabb!

    VálaszTörlés
  4. Katalin, köszönöm! Tavaly húsvétra esett egyik unokám születésnapja, a bárányka akkor készült.

    VálaszTörlés
  5. Marisz, köszönöm a meghívást.
    A Te ajánlatod igazán kreatív. Nem is tudom, én még nem gondolkodtam a húsvéti menüsoron...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Roza! Az eddig publikált étaleidből biztosan jó szívvel ajánlanál másoknak is néhányat!

      Törlés
  6. Köszönöm a játékra hívást,A kínálatod kitűnő!
    A kedvencem a bárányka torta:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mónika, én köszönöm a dicséreteket!

      Törlés
  7. Köszönöm, de aranyos a barika

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a meghívást, rögvest eleget is teszek a kérésnek! :) Nagyon jó recepteket tettél fel és a barikába egyből beleszerettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mesi, neked is remek receptjeid vannak!A barika bájos volt és finom.

      Törlés
  9. Köszönöm szépen a meghívást! A barika tündéri és az utolsó kalács egyszerűen gyönyörű. Persze a többi ajánlat is bekopoghatna hozzám az ünnepekre :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, Édeskonyha. Biztos te is remek ételeket teszel az ünnepi asztalra.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...