Összes oldalmegjelenítés

2012. március 29., csütörtök

Díjeső Vikvitől


 A napokban díjeső zúdult rám Vikvitől.



Szeretem a blogodat
Ezt a díjat Maskarától is megkaptam.

Szép, inspiráló
Sokoldalúság díja
Mindhárom díjat köszönettel elfogadom és megtiszteltetésnek veszem.
A Sokoldalúság díját egyszer már megkaptam Hobbychafetől, de most is örülök neki.
A díjakhoz szabályok is tartoznak, melyek Vikvi oldalán elolvashatóak.
Én most mindhárom díjat három személynek továbbítanám:
Erika
Emi
Hani

Szívesen időzök nálatok, tehetséges szakácsnak és bloggernek tartalak benneteket, fogadjátok szeretettel az általam ajándékozott díjakat és kérlek benneteket, hogy Vikvi oldalán elolvasott szabályok után döntsétek el hogyan és hány bloggertársnak adjátok tovább.

*******************************************************************************

Most, április 12 -én ismét megkaptam ezt a díjat Judócától. Nagyon örülök neki, hogy érdemesnek tart rá, és ezúton is megköszönöm!



            

8 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, megtiszetlő!

    VálaszTörlés
  2. Marisz, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen a díjakat! Igazi díjeső:)) Örülök neki!:) Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Marisz, zsebeled itt a díjakat sorba ;) Én meg még ki sem tettem ami tőled kaptam, ég is a fejem rendesen. De igyekszem :))

    VálaszTörlés
  4. Kedves Marisz! Gratulálok a díjesőhöz! Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, és tisztelettel elfogadom, továbbítom a díjakat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hani, én köszönöm, hogy elfogadod!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...