Összes oldalmegjelenítés

2012. február 9., csütörtök

Sorsoltam !

Ezt a három terítőt ajánlottam fel blogszületésnapom alkalmából azoknak a látogatóimnak, akik szívesen elfogadnák. Nem mondhatom, hogy tülekedés volt érte, tizenöt nevet kellett felírnom.
A cetlik a nevekkel és a váza amiből húztam
Úgy terveztem, hogy elhívom a keresztlányomat a sorsolás lebonyolításához, de nálunk most nagy hó meg hideg van, nem kívánom senkitől, hogy császkáljon, ha nem muszáj.
A kettőbe hajtott cetliket a vázába tettem, összeráztam és én húztam(belefért a kezem a vázába  :)).
M@rtinak kedvezett a szerencse, így neki küldöm postán a terítőket.
 
M@rti fogadd szeretettel és a marisz57@gmail.com címre légyszíves megírni az elérhetőségedet!

22 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyertesnek. Én sajnos nem voltam még akkor a követőd :( Én lettem volna a 16. nem baj majd a következőn :) Gyönyörűek a terítők :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt semmi más feltétele a jelentkezésnek, csupán annyi, hogy örüljön neki, aki pályázik.
      A követésről az a véleményem, hogy teljesen önálló elhatározásnak kell lennie. Én 260 blogot követek, mert szeretem őket olvasgatni, tanulok tőlük, szórakoztatnak, stb. Vagyis,mindenképpen hasznom van abból, ha követek egy blogot. Megfordítva: ha számomra hasznosnak találok egy blogot, akkor a követőjévé válok.
      No, remélem "követhető" voltam, nem gabalyodtam bele az okfejtésbe túlságosan.

      Törlés
  3. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!:)A félig-meddig blogkövető keresztlány..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Féli-meddig: vagyis nem vagy regisztrált követőm, de időnként olvasgatsz!
      Örülök neki, köszönöm.

      Törlés
  4. Kedves Marisz!
    Ha tudok róla,bizony nagyon szívesen jelentkeztem volna,de csak ma láttam a listámban!
    Nagyon szép a terítő!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla! Öt napig lehetett jelentkezni. Lehet, hogy rövid volt a határidő?

      Törlés
  5. Szerintem kevés volt a határ idő,mert én sem láttam a bejegyzést.
    A terítőket te készítetted ?... gyönyörűek,gratulálok m@rtikának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, ha kevés volt az öt nap.Legközelebb majd ha ilyen lesz, hosszabb lesz a határidő.
      A terítőket a fiamék idős szomszéd nénije készíti kedvtelésből.

      Törlés
  6. Gratula a nyertesnek:) És egyben irigykedek is egy kicsit, hiszen gyönyörűek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem neked jutott, Kati!Talán ha bal kézzel húztam volna...

      Törlés
  7. Boldog szülinapot a bligodnak. Most én adok neked egy díjat. Nálam megtalálod.

    VálaszTörlés
  8. Bocsánat. Blogot akartam írni.

    VálaszTörlés
  9. Megéreztem! Tudtam!
    Pedig soha semmit nem szoktam nyerni, de ez a Kalocsai mostanában nagyon követ-kísért mindenhol. :-)
    Köszönöm szépen Mariszka, és köszönöm a gratulációkat is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M@rti! Légyszíves a lakás címedet megírni, hogy tudjam postára adni.

      Törlés
  10. Pedig jártam nálad és figyelmetlen voltam. Nagyon szép terítők. valamikor tudtam ilyet készíteni én is.

    VálaszTörlés
  11. Olgis, talán majd egy másik alkalommal...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...