Összes oldalmegjelenítés

2012. február 19., vasárnap

Joghurt fánk


Joghurt fánk
Egy-két nappal ezelőtt kinéztem magamnak egy jó joghurtos fánk receptet valamelyik blogban. Mentettem is a kedvenceimhez. Ma aztán géphez ültem, hogy előkeressem a receptet, de a kedvenceket nem tudtam megnyitni. Ezen csak az csodálkozik, aki nem ismeri a számítógép kezelési ismereteimet. Nálam elég gyakran előfordul, hogy véletlenül valamit elállítok, aztán vagy rájövök, mi a probléma, vagy nem. Most nem volt időm ilyesmivel vacakolni, ezért gyorsan beütöttem a google képkeresőbe a joghurt fánkot. Rögtön a legszimpatikusabb képre kattintottam és máris azon a blogon voltam, ahol éppen egy nekem való receptet találtam. Ott mini fánk volt az elnevezése.

Joghurt fánk :
1 kispohár joghurt
1 db tojás
15 deka liszt
1 evőkanál kristálycukor
1 csomag sütőpor

Egy tálban a hozzávalókat gyorsan összekeverjük, aztán egy kanál segítségével forró olajba szaggatjuk. Szép aranybarnára sütjük mindkét felét. Lecsepegtetjük.
Tálaláskor porcukorral megszórjuk, vagy lekvárt adunk mellé.
A joghurt 150 grammos volt, a sütőpor foszfátmentes . Én csipet sót is tettem bele.
Huszonöt perc alatt asztalra tehettem a kisült fánkokat. Kettőnknek ez az adag épp megfelelő. Nekem 12 darab lett, de a kanál nagyságával a darabszám szabályozható. Könnyű, lyukacsos szerkezetű, nem túl édes sütemény. Ilyet máskor is fogok sütni.

kicsit terjeszkednek sütéskor
           
Kakaós porcukorral meghintettem
A receptet   Piroska   blogján találtam, ezúton is megköszönöm neki.    

8 megjegyzés:

  1. Én is kinéztem Piroskánál, szóval nálam is el fog készülni, mert tényleg nagyon guszta, és biztosan eszméletlen finom is. Jó, hogy ismét eszembe jutattad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla,süssél te is, biztos beválik!

      Törlés
  2. Nagyon jól néznek ki:) A joghurtos fánk nekünk is nagyon bejött.

    VálaszTörlés
  3. Én is sütöttem ilyet, nagyon ízlett és olyan gyoooorsan kész:))

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ezt választottad, és külön annak, hogy jól sikerült! Puszi!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...