Összes oldalmegjelenítés

2012. február 3., péntek

Első blogszülinapom (Egyéves a blogom)

Dobostorta első blogszülinapomra
Bár blogomat 2010 márciusában nyitottam (véletlenül), első bejegyzésem 2011. február 3-án történt, a Katica Dorkának című receptemmel, melyben első formatortámat mutattam be. Hamarosan a   Négylevelű lóhere , a  Túró Rudi, a Kán-kán, a Kalocsai riselines kedvenc tortáim is bekerültek, meg sütemények.
Vártam, hátha jön valaki elolvasni, és nagyon örültem, ha volt olyan nap, amikor 5 személy is (írd és mondd: öt!) meglátogatta a blogomat. Teljesen el voltam szállva magamtól, egyrészt, hogy micsoda szuper tortákat gyártok, másrészt pedig számomra idegen embereket érdekel az én irományom...
Az azonban bántott, hogy senki nem írt megjegyzést  - több hónapig nem vettem észre a hozzászólásokat, mert az internethez, a blogoláshoz sem értettem (ezzel ma is akadnak gondjaim). Nagyon jó napokat szerzett nekem az első kommentelő Anazar, aztán lassan lettek rendszeres olvasóim is -igaz, én is sok helyre felíratkoztam.  Lassan, de egyre jobban eligazodtam a blogolás útvesztőiben, persze ehhez is megtaláltam a segítséget először Wise Lady, később Hobbychef és  mások is segítettek - ezt itt is megköszönöm nekik. Tavaly áprilisban írtam is egy bejegyzést Blogolás címmel a nehézségeimről és megfogadtam, hogy nem adom fel. Nem adtam fel és nagyon elégedett vagyok blogom látogatottságával, rendszeres olvasóim számával, kommentjeitekkel, a több mint tíz díjjal, melyet adományoztatok nekem és a ti blogolásotokkal is - rendszeresen elláttok érdekes olvasnivalóval. Majdnem teljesen leszoktam a szépirodalomról, mert mostanában inkább gasztroblogokat olvasok. És ennek a pozitív hozadéka a sok új ismeretség a kerek világ minden szegletéből.
Némi statisztika:
Közzétett bejegyzésem: 144
Összes oldalmegjelenítés:30100
Legtöbben megnézték: Gumicukor házilag, Ciciorta2, Hagymalekvár
Hozzászólások:975
Legtöbb kommentet kapott: Rózsafánk muffinformában
Legforgalmasabb nap: 2012.január 17.  Ekkor 752 oldalmegjelenítés volt.
Rendszeres olvasóm: 88
Átlagosan 2-3 naponta írtam bejegyzést, 260 blogot követek.
Sokat tanultam ez alatt az egy év alatt. Már szerényebb vagyok, sok tehetségesebb, ügyesebb hobbicukrász tortáit láttam, látom.
Eleinte mások munkáit megcsodálva én is profi cukrász felszerelésre vágytam, de erről letettem. Szívesen gyönyörködöm  mások figurális tortáiban, amelyek nagyon élethűen járművet, táskát, virágot vagy állatot formáznak. Én viszont megmaradok a linzerkiszúrónál, természetes ételszínezékeknél, az egyszerűbb tortáknál, amit még be tudok szorítani a mindig kevés időmbe. Imádom a virágdíszítéseket, azokkal is nagyon mutatós, változatos tortákat lehet készíteni.  Karácsonykor, mikor a család meglátta az ünnepi asztalt, a szép terítést, a gusztusos finom ételeket, megkérdezték, hogy ezt is felteszem-e a blogra?
Nem tehetem fel, mert arra tényleg nem tudok időt szánni, hogy még az általam készített ételeket is leírjam, fotózzam, posztoljam. De rendszeresen készítek ételeket is más blogokról, bejegyzéseimmel pedig maradok a sütéseknél.
És hát nemcsak tortákat mutatok be, de egyéb hétköznapi és ünnepi süteményeket, kalácsokat is.
Most, hogy ilyen drágaság van, nagyobb érdeklődést tapasztalok az olcsóbb, egyszerűbb sütemények iránt olvasóim körében is. Köszönöm minden olvasómnak, hogy kíváncsi rám, legyen az rendszeres követőm, vagy alkalmi látogatóm. És bár a facebookos oldalamat még csak nemrég nyitottam, most építgetem, köszönöm az ottani "lájkolóimnak" is, hogy időnként odakattintanak.
Blogírás szempontjából sikeresnek könyvelem el az első évemet, melyet nyereséggel zárhatok.
Nyereség: kiélhetem egészséges exhibicionizmusomat,   egy helyen vannak a receptjeim képekkel, bezsebelhetem a sok bíztatást, dicséretet, ami olyan sikerélményt ad, hogy további sütögetésre és blogírásra ösztönöz, én is sok új receptet, ötletet, praktikát tanulok tőletek, olyan virtuális baráti kapcsolatot építhettem ki különböző országokban, földrészeken élő nőkkel és férfiakkal, ami blog nélkül nem jött volna létre... Ennyi elég is lesz.
Blogszülinapi ajándékom
3 db 15 cm átmérőjű terítő
   
És mivel nem áll módunkban koccintani egymással, ezért nem is hűtöttem be pezsgőt, hanem egy felajánlást szeretnék tenni.
Blogszülinapom alkalmából felajánlom a képen látható három kalocsi terítőt ajándékba (mindhárom terítőt egy személynek).
Azok jelentkezését várom, akik örülnének neki. Nincs semmi kikötés, nem feltétel, hogy követőm legyen a jelentkező és azt hiszem, postai úton a világ bármely részére elküldhető, bár én most csak az európai országokba történő postázást vállalom. Mindössze egy hozzászólást várok itt, a bejegyzésem alatt, elég annyi, hogy elfogadnám.
Határidő: február 8. éjfél. Ezt követően bejegyzésben nyertest hirdetek, s a nyertessel email kapcsolatba lépek a cím végett.
Úgy hiszem, ez a bejegyzésem sikeredett eddig a leghosszabbra, be is fejezem, hátha elunjátok az olvasást.
Puszi mindenkinek!

32 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blogszülinaphoz én mindig szívesen jártam ide,sőt sokat tanultam.Elfogadnám a terítőt.

    VálaszTörlés
  2. Isten tartsa meg jó sokáig a blogoló kedvedet! A terítők nagyon szépek, Te készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alíz, köszönöm! A terítőket a fiamék nyolcvan feleti idős szomszéd nénije varrja, csak úgy az idő múlatására.

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot és további örömteli blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az első blogszülinaphoz! Én főleg az FB-n követtelek, de mindig szívesen néztem meg a tortáidat!
    A terítők valóban nagyon nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok a blogodhoz!

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok a blogszülinapodhoz!
    Csak így tovább,nagyon büszke vagyok ám Rád!!
    Pusza!Keresztlányod!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olga, köszönöm! Majd nyújthatod a bal kezed sorsoláskor a vázába.

      Törlés
  7. Nagyon Boldog Blogszülinapot! Még nagyon sokat kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a blogodhoz, a tortákhoz, sütikhez, receptekhez!
    Nagyon szépek a terítők elfogadnám az egyiket:)

    VálaszTörlés
  9. Sok szeretettel gratulálok, és további sok-sok ennyire lelkes sütést-főzést-blogírást kívánok!
    Én sem felejtem ám, hogy az elsők között voltál olvasóim között, és biztattál, hogy talán mégis érdemes folytatnom, annak ellenére, hogy bizony nekem sem volt sok hozzászólásom az elején.
    A kalocsai tortád profilképe pedig védjegyeddé vált. Kiskoromban nálunk is hímzett terítők voltak az asztalokon, akkor nekem fel sem tűnt (vagy természetes volt) hogy milyen értéket képvisel. Nagyon szépek a terítőid, nanááá, hogy elfogadnám (lenne mintám további kalocsai tortákhoz) :-)
    (Érdekes módon, nálam az elmúlt hónapban a kalocsai tortákat nézték a legtöbben, tehát újra divatba jön).
    Egyszóval gratulálok, további jó kis bejegyzéseket kívánok Tőled magunknak, rendszeres olvasóidnak! :-)
    Neked meg jó egészséget!
    Puszi! M.

    VálaszTörlés
  10. Boldog blogszülinapot!

    Milyen szépek a terítők! Egyből felismertem a kalocsai mintát :-)

    VálaszTörlés
  11. Boldog első blogszülinapot! :)
    További örömteli blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a blogszülinaphoz, szívesen látogatom a blogodat, olvasom. Kívánok még sok-sok olvasót, állandót és nem állandót. Sok új recepttel lepjél meg minket.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon boldog ELSŐ BLOGSZÜLETÉSNAPOT Marisz!!
    Ne is add fel, a technika ördöge olykor mindannyiunkat megtréfál. A 'blogolás' állandóan fejlődik, ezért állandó tanulást is igényel ;-))
    Sok örömteli sütkérezést kívánok az elkövetkező évekre!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Marisz, kívánok Boldog Blogszülinapot, kitartást továbbra is, hidd el nekem is gondot okozott az elején a blogolás, de nekem is voltak segítőim, aztán belejöttem:) Készíts még sok finom tortát, mindenki örömére, és továbbra is ünnepelhessük az elkövetkező blogszülinapokat:) Természetesen elfogadnám a három kis terítőt, gyönyörűek, gratulálok az idős néninek hozzájuk:)

    VálaszTörlés
  15. Boldog blogszülinapot! Úgy látszik hármunknak is van ma szülinapja. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...