Összes oldalmegjelenítés

2012. február 13., hétfő

Díjat kaptam!

Emitől és Suncikától kaptam az "Aranyos blog" díjat, mellyel nagyon megtiszteltek, örülök neki és megköszönöm szépen.
A díj szabályai:
1 Említsd meg a blogod-ban a személyt akitől kaptad (ez csak természetes!)
2 Válaszolj a feltett kérdésekre
3 Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogod-ban
4 Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd
5 Értesítsd a díjazottakat.




A kérdések a következők: 


1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
              Összesen három szemceruzám van:kék, zöld,fekete

2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben)?
               Mostmár a laza, kényelmes, nadrág-póló összeállítást szeretem.


3. Mi a kedvenc desszerted?
               A trópusi gyümölcstorta


4. Kedvenc színed?
               Zöld

5. Mi a keresztneved? 
              Mária


6. Melyik volt az utolsó dal amit meghallgattál?
              Tombe la neige - Salvatore Adamo (Hull a hó)


7. Kutyák vagy macskák?
              kutyák

Amit még nem árultam el magamról a blogon:
              Rendkívül rossz a földrajzi tájékozódó képességem.

Továbbadom a díjat  Anyatigrisnek,  Szabinának, és Zsozsonak.

A díjazottaknak hagytam értesítést, remélem olyan szívesen fogadják, amilyen szeretettel adtam.


Most ezt látom az ablakomból
  Most is hull a hó nálunk, aki szereti, hallgassa meg ezt az aktuális dalt.   

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz! A földrajz nekem sem erősségem...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lilla, köszönöm!A földrajzi tájékozódó képességem elsősorban olyasmit jelent, hogy egyedül képtelen vagyok autóval bejutni Pestbe, vagy Szegeden a fiamhoz. Rajtam a navigációs készülék se tud segíteni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...