Összes oldalmegjelenítés

2012. január 30., hétfő

Újabb díjam


Ezt a díjatAlexa Christi adományozta nekem, aminek azért is nagyon örülök, mert magyar feliratos magyar díj, és bár az én blogomon ételek nincsenek, azért én is sütök magyaros tortákat, kalácsokat, süteményeket is.
Köszönöm Alexának hogy rám is gondolt és én is továbbadnám néhány bloggertársamnak.
Mivel már több száz blogot követek és szerintem mindenki megérdemelné, nehéz néhányat kiválasztani.
Most az általam nemrég óta követett blogokból választottam.

haNa
Szazala
InfoKata
Rékamanó
Angi

Fogadjátok szeretettel és mivel külön szabály nincs, döntsétek el ti, hogy hány személynek adjátok tovább.

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm!Nagyon kedves Tőled!
    Üdv!
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Marisz,aranyos vagy.

    VálaszTörlés
  3. Marisz, gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Roza! Láttam, hogy te is begyűjtöttél már az év első hónapjában néhányat, én szintén gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, és bocsi a késésért de sok minden összejött.puszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...