Összes oldalmegjelenítés

2012. január 18., szerda

Az idei év első díja

Legújabb díjam
Az idei év első díját Rozitól kaptam, aki blogot ugyan még csak pár hónapja ír, de süteményeivel, mézeseivel és főképp gyönyörű tortáival már nagy ismertsége van  a gasztrobloggerek és egyéb "sütögető" közösségek köreiben.
Ezért is nagy megtiszteltetés számomra a tortakészítés és díszítés egyik nagyasszonyától elismerést kapni.
Rozi, köszönöm, hogy rám is gondoltál! Majd vigyázok, hogy ne szálljon fejembe a nagy dicsőség! Mert tudom ám, hogy hozzád képest még csak kiskukta vagyok  a tortázásban.
Szabályok a díjhoz:
Vedd fel a díjat!
Tedd ki a blogodra,
Add tovább 4 másik blognak
Írj magadról 3 dolgot.


Az általam kiválasztott négy blog:
Lilla
Adél(Afraa)
Fagyal Hajnalka
m.k.
Remélem "kiválasztottjaim" örülnek a díjnak és ők is továbbadják szeretettel az általuk kedvelt blogtársaknak.

Magamról:
1.Állandóan harcban vagyok saját magammal, hogy milyen élelmiszer tekinthető egészségesnek és mi nem.
2.Állandó időzavarban vagyok.
3.Még mindig problémáim vannak a számítógép kezelésével.

Most például az (is)  gondot okoz, hogy kitegyem a díjamat az oldalsávba. Régen csináltam már ilyet és azóta elfelejtettem..., de remélem, hamarosan rájövök...
********************************************************************************
Ez a bejegyzésem január 18-án íródott, ma 19-én kiegészítem azzal, hogy időközben Éva is megajándékozott ezzel a díjjal, de mivel én már továbbadtam négy személynek, most nem csinálok egyebet, mint nagyon szépen megköszönöm a Takarékos konyha blog írójának a díjat.
Köszönöm, Éva!
***********************************************************************
Folytatom a bejegyzést január 20-án, mert ismét megkaptam ezt a díjat, most Mesitől. Nagyon szépen megköszönöm a kedvességét, hogy gondolt rám is, én is szívesen járok hozzá.
***********************************************************************
És újra azzal folytatom, hogy Flóra is megajándékozott ezzel a díjjal. Nagyon köszönöm neki és az a véleményem, hogy nagyon megérdemelten kapta meg ő is a díjat, hiszen érettségi előtt álló fiatal lány létére remek gasztroblogot ír.

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz, én is gondoltam rád ezzel a díjjal azt tudod?
    Egy kis emlékeztető: Tervezésre lépsz- hozzáadásnál pedig kiválasztod a kép -ott választod ki a díjnak a képét.Szerintem ez is elég ahogy bejegyzést írtál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva! Megtaláltam a bejegyzést a díj adományozásról. Utólag beírtam, hogy tőled is megkaptam. Köszönöm.

      Törlés
  2. Kedves Marisz, nagyon szépen köszönöm a díjat:-)

    VálaszTörlés
  3. Éva, kedves vagy, hogy segítesz. Köszönöm.


    Hajnalka, Szívesen!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, hogy rám gondoltál, nagyon jól esik. Holnap elkészül a bejegyzésem....:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon jólesett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...