Összes oldalmegjelenítés

2011. november 6., vasárnap

Juszt is hozzászólok!



Ha te is szeretnél csatlakozni a kísérleti mozgalomhoz, aminek az a lényege, hogy a jövő 
héten próbáljunk meg kommentelni a blogokon, akkor ha tetszik, vidd magaddal ezt a kis képecskét és hírdesd a mozgalmat :)
Csajok, karácsony közeledte vagy időhiány ide vagy oda, törődjünk egymással :)
                   
Felirat hozzáadása

Ányi blogjában találkoztam ezzel a kezdeményezéssel. 

Jó ötletnek tartom, mert a lényege, hogy pár szóval mutassuk ki, hogy hogy figyeljük egymás munkáit.

Azért most megpróbálom, hogy a meglátogatott blogokon legalább egy-két szó  kommentet hagyok.
.Én se írok mindig hozzászólást, van, amikor csak időhiány miatt, van, hogy már sokan hozzászóltak  egy
témához és már többen leírták az én véleményemet is.
De most elhatároztam, hogy a felkeresett blogokban egy-két szóval jelezni fogom ottjártamat.
És remélem, majd szívesen veszi, akinek szól.

16 megjegyzés:

  1. Szerintem ezzel úgy vagyunk mindnyájan, hogy kérés nélkül is kommentelünk -ha van rá időnk- bármikor, de helyes kezdeményezés!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy írtál róla, én is csatlakozom. Pl. én sem mindig írok mindenkinél, de most szánok majd rá egy kicsivel több időt. Tudom milyen ez, én is annyira tudok örülni minden kommentnek, mint egy gyerek.

    VálaszTörlés
  3. Na most az a helyzet áll fen amikor már leírták az előttem szólók az én véleményemet is:)bár most van egy kicsi időm nyomot hagyni az ittjártamról.
    Szerintem is jó ötlet h figyeljünk jobban a kommentelésre és én is nagyon tudok örülni minden hozzászóláshoz!
    Szóval "juszt is hozzászólok"!

    VálaszTörlés
  4. M@rti, Elif, Judóca!
    Örülök, hogy mindnyájan egyetértünk.

    VálaszTörlés
  5. Én szeretnék csatlakozni a kezdeményezéshez,jó ötletnek tartom.
    Ja és nem tudom,hogy ti hogy vagytok vele de a névtelen hozzászólásokat kifejezetten nem szeretem.
    Úgy gondolom ha én írok valakinek akkor illik bemutatkozni,vagy a nevemet felvállalni!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy rád találtam! Szuper tortákat készítesz!

    VálaszTörlés
  7. Mónika, igazad van! Ha nem merek a nevem felvállalva szólni, akkor inkább hallgassak!

    VálaszTörlés
  8. Ányi! Én szintén örülök és köszönöm a dícséretet.

    VálaszTörlés
  9. Én is úgy vagyok vele, ahogy Elif írta: minden komment felér egy vállveregetéssel :) Szóval ha már itt tartunk, csinos a Barbid - most láttam és juszt is hozzászólok :))

    VálaszTörlés
  10. Jó kezdeményezés. Én ugyan általában hozzászólok az általam követett blogokhoz, de nem árt ha mások is ráébrednek, hogy a blogolónak még jól is esik, ha pár szót hagyva tudatja, ott járt:)

    VálaszTörlés
  11. Roza! Egyetéetek. Ha csak egy-két szó, az is jólesik.

    VálaszTörlés
  12. Újat már nem tudok írni, de csatlakozom a fölöttem szólókhoz ;)

    VálaszTörlés
  13. Én már volt, hogy egy szmájlit, vagy D -t írtam csak kommentként, de a semmitől az is több.

    VálaszTörlés
  14. Igazad van, ez jó kezdeményezés. :)

    VálaszTörlés
  15. Dina, szerintem egy-két szó is elég és máris jobb napom van!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...