Összes oldalmegjelenítés

2011. október 20., csütörtök

Díj Hobbycheftől

"A blog tulajdonosa egy virág"


Újabb díjamat ismét  Hobbycheftől kaptam (még a múlt héten, de csak most tudtam időt szánni a továbbításra). A díj elnevezése : " A blog tulajdonosa egy virág".
Nagyon köszönöm , örülök neki és remélem, akiknek én továbbadom szintén szívesen fogadják.
Olyan bloggertársakat igyekeztem választani, akiknél szívesen szemlélődöm és még nem kapták meg ezt a díjat.
Mkata
Angi80
Mónika(becca)
haNa
Zsozso
Kívánok mindannyiótoknak továbbra is jó blogolást.

8 megjegyzés:

  1. Igazán nagyon kedves vagy, köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Marisz57!

    Örülök, hogy olvasóm lettél, és annak még jobban, hogy szeretsz nálam nézelődni! Nagyon szép tortákat csinálsz! Köszönöm a díjat! Nemsoká ki is teszem!

    MKata

    VálaszTörlés
  3. MKata! Köszönöm, hogy elfogadtad.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a díjat!!! Nagyon jól esik, hogy rám is gondoltál! :) És ha már itt járok, alaposan körülnézek! :P

    VálaszTörlés
  5. Kedves vagy Mónika, köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Marisz! Nagyon szépen köszönöm a díjat. Nagy megtiszeteltetés,hogy újból kaptam,annak ellenére,hogy elég ritkán írok már a blogba.

    VálaszTörlés
  7. Angi! Nagyon szívesen adtam, gyönyörű munkáid vannak. És ha ritkán írsz is, de ne hagyd abba a blogolást, időnként mutass be egy-két szép művedet.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...