Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 29., csütörtök

Sokoldalú blogger díj

Ismét díjat kaptam és ismét  Hobbycheftől amiért nagyon hálás vagyok és nagyon köszönöm neki.

Sokoldalú blogger díj
   Igazán megható, hogy sokoldalúnak tart, bár az én blogom csak torták, sütemények gyűjteménye.
  Akiknek én továbbadnám:  Orsi- Kiskanál    
                                            Sandra - Chez Sandra
                                            Elif - Ízmorzsák 
                                            M@rti - Ízek-torták
                                            Elisabeth - Food and thrift
Fogadjátok szeretettel és legyetek továbbra is sokoldalúak!

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm, Mariszkám!
    Megpróbálok méltó lenni hozzá! :-)

    VálaszTörlés
  2. M@rti! Szerintem már méltó vagy rá!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Marisz-Vegtelen meghato hogy ram is gondoltal a dijjal. Gratulalok, nagyon is megerdemelted!
    Elnezest hogy csak most vettem eszre, amikor vissza neztem az elobbi postomra!
    Koszonom, szepen!

    VálaszTörlés
  5. Elif! Örülök, hogy elfogadod!

    VálaszTörlés
  6. Elisabeth! Én köszönöm, hogy elfogadod.

    VálaszTörlés
  7. Jajj nagyon köszönöm, nagyon kedves Tőled. Valóban nagyon szép dolgokra lelhetünk Nálad.
    üdv

    VálaszTörlés
  8. Kedves Sandra! Köszönöm, hogy elfogadod. Gyakran, szívesen látogatom a blogodat.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...