Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 14., szerda

Díjakat kaptam





 Ismét díjakat kaptam, ezúttal mindkettőt Hobbychef-től.   A PinkLady díjat  már júliusban egyszer elfogadtam Mritától és a szabályok szerint tíz bloggertársamnak tovább is adtam. Ezért most ezzel nincs ilyen tennivalóm.
 
 
"A szép blogoknak, amikben van némi extra" az elnevezése ennek a díjnak. Nehéz a választás, hogy kiknek továbbítsam, hiszen én minden általam kedvelt blogban találok valami extrát.
Akiknek most továbbadom szeretettel:
Audrey - a sok gyönyörű figurás tortáért
Petra - aki azt a megtévesztő kalocsai hímzést csinálta - tortából
Angi - ő szintén a csodálatos tortáival kápráztat el
InfoKata - hát persze, hogy torta, habár, a hamubansült pogácsája is jó lehet
Bibimoni- aki nemcsak tortázik, de védi egészségünket is
Noémi - naná, hogy torta
Mónika - aki még mandulából is tejet csinál
BarBi - aki nagyon igyekvő tortázó
Beastie - odavagyok a változatos zöldséges ételeikért
Wise Lady - Segítség a Bloggeren működő blogokhoz

Remélem, hogy mindenki elfogadja tőlem a díjat olyan örömmel, mint én fogadtam Hobbycheftől, akinek ezúton is megköszönöm.

17 megjegyzés:

  1. Kedves Marisz! Mindig meglepetés, hogy ki mit lát a blogomban, mi jut el a látogatókhoz. Hogy hozzád a zöldséges ételek, annak nagyon örülök. A hús nélküli próbálkozás izgalmas dolog :) Köszönöm a díjat és hogy gondoltál rám. Elfogadom :)

    VálaszTörlés
  2. Marisz, köszönöm hogy gondoltál rám! Jólesik, amit írsz rólam, ma nem kezdődött túl jól a napom, de te felvidítottál. :)))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Beastie! Örülök, hogy elfogadtad a díjat! További jó blogolást kívánok!(A vöröslencsés kenő szuprkaja lett nálunk, meg az ismeretségi körömben azok között, akik megkóstolták.)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Audry! Örülök, hogy elfogadtad a díjat és hogy felvidítottalak! Legyen vidám a nap többi része, sőt az egész heted, az egész hónapod is.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Marisz! Nagyon örülök hogy tőled kaptam meg az első díjamat,köszönöm,hogy gondoltál rám.

    VálaszTörlés
  7. Mónika! Örülök, hogy végre neked is lett díjad! Szívesen adtam. További jó blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Marisz!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat. Nagyon boldog vagyok, hogy gondoltál rám és nagyon büszke, hogy Tőled kaptam az első díjat.
    Nagyon nagy örömmel elfogadom. Köszönöm szépen.

    Mónika (Mónika házi cukrászdája és péksége)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Mónika! Szívesen adtam a díjat, jó érzés, hogy örömet okoztam.
    További sikeres blogolást kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Szia Marisz!

    Nagyon köszönöm a díjat!! Nég sosem kaptam senkitől. Nagyon örülök neki. :)

    VálaszTörlés
  11. Kedves angi80! Örülök, hogy elfogadod. Annyi gyönyörű tortád van, megérdemelted. Jó tortázást, jó blogolást kívánok továbbra is.

    VálaszTörlés
  12. Kedves Marisz!

    Köszönöm szépen a díjat! Nagyon örülök neki, megtisztelsz vele!

    VálaszTörlés
  13. Kedves InfoKata! Szívesen adtam, további jó blogolást kívánok.

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm Marisz! Nagyon kedves vagy, jól esik!

    VálaszTörlés
  15. Kedves Petra! Örülök, hogy elfogadtad.

    VálaszTörlés
  16. Kedves Barbi! Szívesen adtam, örülök, hogy elfogadtad.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...