Összes oldalmegjelenítés

2011. július 19., kedd

Ismét egy díj

A napok sorrendjében a kedd nekem olyan semleges, se jó, se rossz hangulatú. Már nem az újabb hét kezdete, még nem is a közepe, a hétvége meg hol van még? Szóval a keddtől nemigen lehet várni semmit..
Én se vártam, ezen a kedden mégis kaptam váratlanul egy díjat Mritától, aminek nagyon örülök és nagyon köszönöm neki a megtiszteltetést.

A díj szabálya a következő:
·                     A díjat olyan 10 embernek kell továbbadni, akiknek a blogját nemrég óta olvasom, azaz mostanában fedeztem fel.
Mivel a blogírásban egyre-másra problémáim vannak (most például a dőlt betűket nem tudom visszaállítani), nagyon sok időmbe kerülne visszakeresnem, ki az a tíz személy, akihez legutoljára íratkoztam fel.  Ezért  nem biztos, hogy pont az általam felsorolt bloggerek azok, de most  őket választottam.
A most kapott díj

Akiknek továbbadom szeretettel:   
Aleda
Ani
Sütimanó
M@rti
Tündér
Éva
Rózsika
Barbi
Kati
Vali

És akkor most gyorsan közzéteszem a bejegyzést, hadd legyen a díjazottak számára is jó nap a kedd!



17 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon kedves,köszönöm szépen:))))

    VálaszTörlés
  3. Éva, Sütimanó ! Nagyon szívesen.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a díjat, megleptél vele.:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi nagyon aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  6. Kati, Ani, Aleda! Örülök, hogy örültök neki!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Marisz...mielőtt el nem felejteném, szeretnék én is átadni neked egy dijat. Nézz be a blogomban, és fogadd el, szeretettel!

    VálaszTörlés
  8. Marisz-nagyon is megerdemelted a dijat, es en szivbol adtam tovabb neked. Nagyon jo pofa vagy, nevettem a megjegyzesedert a fekete macska vegett. Azota talaltam egy masik cicat is...szivesen viheted mind kettot a blogodra, ha szeretned. A fekete cica miota hozzam jott legelabb egy tucat blogon latom mar.
    Ugye milyen aranyosak?...persze az enyemek meg aranyosabbak, es jo kis elkenyeztetett benti cicak!
    Szia...puszi!

    VálaszTörlés
  9. Elisabeth! Mégegyszer megköszönöm a díjat, majd a héten még posztolok is róla.
    A cicákat nem hozom el
    (nemcsak azért nem, mert nem tudom, hogy kell), hanem ha cica símogatásra vágyom, akkor meglátogatlak és biztos valami más érdekeset is találok nálad.

    VálaszTörlés
  10. Christine, Andi! Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Szívesen, örülök, hogy elfogadod.

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, hogy díjaztál, nagyon kedves Tőled!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...