Összes oldalmegjelenítés

2011. július 21., csütörtök

Újabb díj és az 50. blogkövető



Ezt a díjat Elisabethtőll kaptam és Évától is megkaptam. Megtisztelnek vele és nagyon köszönöm mindkettőjüknek.
Én most nem adom tovább, de felajánlom minden szorgalmas gasztroblogger rársamnak aki ide látogat.
   
És szeretettel köszöntöm blogom 50. követőjét,  salátás Raimundot, aki  a Művészet és saláták blog tulajdonosa.
Egyúttal köszöntöm blogom minden követőjét és látogatóját, aki be - be néz hozzám. Örülök, ha kellemesen időztök nálam, örülök a hozászólásoknak, és nyugodtan lehet kritikusabb megjegyzéseket is írni, elfogadom, ha rámutattok a hibáimra  is - abból lehet tanulni.
Szívesen látogatlak én is titeket és még sok más blogot is( nemcsak gasztro blogokat).
Kellemes és sikeres blogolást kívánok mindannyiunknak!



5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz és még több követőt kívánok neked !

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok a díjhoz és sok-sok követőt kívánok.
    Szeretettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjadhoz! További sok sikert a blogolásban és még több olvasót, követőt!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Éva, Mrita, Kati!
    Köszönöm az irántam való jóindulatotokat.


    Kedves Okki!
    Jártam nálad és az a véleményem, hogy te is tehetséges blogíró vagy, jó étkekkel és szép fotókkal. Viszont kívánok én is neked sok követőt!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...