Összes oldalmegjelenítés

2011. július 14., csütörtök

Díjözön Wiseladytől

Három díjat kaptam Wiseladytől még márciusban, de csak most reagálok rá, most is csak valami véletlen folytán találtam meg a díjaimat.
Igen, még mindig elég nehézkesen megy nálam az internetezés, főleg a blogolás - de azért döcög, és ez a lényeg!
Éppen Wislady volt aki a kezdeti nehézségeken átsegített, amikor két hét után törölni akartam a blogomat, mert a csoda tudja hogyan, de vagy tizenkettő volt belőle, pedig csak egyet nyitottam. Rábeszélt, hogy folytassam, segített, tanított és rávezetett, hogy a blogolás nem csupán kellemes időtöltés, de remek agytorna is (főleg az én koromban). És bebizonyosodott, hogy igaza volt, meg lehet tanulni a számítógépezést is meg a tortadíszítést is, ha kellően kitartó valaki. És nagyon élvezem mindkettőt.
Áldom az okos eszét annak, aki kitalálta az internetet, mert nekem minden egyes napon csoda, hogy számomra ismeretlen emberekkel közös témáról barátokként beszélgethetünk akkor is, ha egymástól többezer kilóméterre vagyunk, akkor is, ha nem ismerjük egymás nyelvét ( mert sikerült beállítanom a fordítót), hogy egymás fényképeit  nézegethetjük (vagy ha nem blokkolt, el is hozhatjuk), hogy ha egyidőben vagyunk a gépnél, csetelhetünk is (nekem egyelőre nincs skypeom,ami még plusz lehetőség lenne), és végtelenségig folytathatnám a felsorolást, de már így is nagyon hosszúra sikeredett ez a többszörösen összetett mondat.
Visszatérve a kezdetekhez : hálásan köszönöm Wiseladynek, hogy erőfeszítéseimet jutalmazva érdemesnek tartott a díjakra .
És nagyon, nagyon, de nagyon örülök .
De most nem adom tovább senkinek, mert a hozzájuk tartozó szabályokat nem ismerem. Ha valaki tudja, hol lehet a különféle díjak szabályozásának utánanézni, legyen szíves írja meg.








Nem ebben a sorrendben akartam felrakni a képeket, de most így sikerült.
Majd ha rájövök, hogyan kell kirakni az oldalsávba, akor odateszem őket.
 



4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a dijakhoz...látom te is kaptál hármat.
    Ezekböl nekem is jutott pár hónapja. Nagyon aranyos a kis szakács aminek az itteniek is örültek mikor tovább adtam.
    Gratulálok!
    puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Elisabeth, kedves vagy.De nekem mégis az a legnagyob öröm,hogy felíratkoztok hozzám, olvassátok a bejegyzéseimet és barátilag beszélgethetünk egymással, tanulhatunk egymástól akkor is, ha az életben sose találkozunk.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok. Még új vagyok nálad, de majd jövök és olvaslak! A tortáid nagyon szépek, azért is becsülöm őket különösen, mert tudom, hogy mennyi munka is van egy ilyen torta elkészítésével, arról nem beszélve, hogy mennyi kézügyesség is kell hozzá. Nálad működik! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Petra.Én is viszont látogatom a te blogodat. Gratulálok a díjhoz, rászolgáltál!
    A csokoládéfagyit pedig biztosan elkészítem - szeretem az egyszerű, gyors, finom édességeket.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...