Összes oldalmegjelenítés

2011. június 4., szombat

Dorka virágoskertje

Dorka virágoskertje
Ezt a tortát még tavaly csináltam az unokám névnapjára.
Hat tojásból sütött piskótát három lapba vágtam és pudingos főzött csokis krémmel töltöttem, a bevonat meg a dekoráció régebbről maradt tejporos masszából készült. Akkoriban még fólia között nyújtottam a fondantot és mivel én a folpackkal nehezen tudok bánni, meglátszanak a folpack gyűrődései. Kapkodnom kellett a díszítéssel, a férjem már indulásra készen az ajtóban toporgott amikor én a virágokat mintáztam, így most ezek is kissé el lettek nagyolva. Egy babát ráültettem a tetejére, babapiskóták alsó részét kicsit bekrémezve felragasztottam a kerítést és már indulhattunk is.
Tudom, hogy nem egy remekmű, de azért mindenkinek tetszett. Dorka pedig teljesen extázisba esett tőle. Ez a gyöngyharmatos kisleány   vagy húsz percig előtte ülve gyönyörködött benne, felsorolva a "kertben" található összes virágot és bogarat.  Történetet kerekített a kertbeni történésekről.  A nagyobb gyerekek persze  megkérdezték, hogy mért tettem rá egy karika főtt tojást? Hát az nem főtt tojás, de igenis van ilyen virág, én már láttam ilyet.
Aztán először mindenki vehetett egy kerítés lécet, utána sor került a szeletelésre is. Finom volt.


Dorka virágoskertje

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes!!!
    Puszi.Edit.

    VálaszTörlés
  2. Rózsika, Edit, Ditta - mindhármótoknak köszönöm a kedves szavakat.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és hangulatos lett!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Angéla. Nekem meg nagyon tetszenek azok a tortáid, amelyekre sablon alapján kerül a minta.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...