Összes oldalmegjelenítés

2011. május 15., vasárnap

Színes pohárkrém

Színes pohárkrém
   
Ezt az egyszerűen, gyorsan elkészíthető olcsó receptet egy 2006-os "fanny" magazinban találtam és azóta évszaktól függetlenül rendszeresen elkészítem - főleg, ha gyorsan kell valami desszert.
Ezen a hétvégén valami nincs rendben a derekammal, elég nehezen mozgok, ezért esett most rá a választás.
Hozzávalók:  - 1 citrom reszelt héja és leve,
                    -  4 kispohár natúr joghurt (én 4 x 250 grammosat használtam)
                    -  20 deka meggy (nekem most mirelit volt) vagy eper, ribizli, egyéb gyümölcs
                    - 2 - 4 kanál porcukor (ízlés szerint)
                    -  2 teáskanál kakaópor
                    -  3 teáskanál kókuszreszelék
Elkészítés: Három tálba elosztjuk a joghurtot és mindegyikbe keverünk porcukrot. Az első tálba még beleadjuk a kakaóport, csomómentesre keverjük és behűtjük. A második tálba belekeverjük a citrom héját, levét meg a reszelt kókuszt és szintén behűtjük. A harmadik tálba belekeverjük a pürésített meggyet vagy amilyen gyümölccsel készítettük és ez is mehet kis időre a hűtőbe. Négy poharat előhűtünk és ezekbe rétegezzük egymásra a különböző színű krémeket.
Ilyen csíkos lesz
Amióta ráakadtam erre a receptre, azóta nem veszek kész gyümölcsös joghurtot, hanem mindig én csinálom. Lehet friss gyümölccsel, mirelittel, vagy akár befőttel is készíteni. Érdemes kipróbálni.

Négy nagy pohárral lett.
  

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...