Összes oldalmegjelenítés

2011. május 18., szerda

Hagyományos diótorta

Férjem születésnapjára most nem borított tortát, hanem egy régóta kedvelt, hagyományos diótortát sütöttem.
Receptjét kivágtam egy régi meglepetés magazinból, azt mellékelem ide:


































Majdnem teljesen így csináltam, ahogy itt le van írva. Először megmértem a tortatartómat, 22 cm széles, így 20 cm-esre állítottam be az állítható tortakarikámat. A bögrét két decisnek vettem, margarin helyett pedig vajjal kevertem a krémet.


Ilyen lett a diótortám


































Díszítésnek kész csokoládéfigurákat raktam. Középen kihagytam helyet, hogy oda majd csokiból kiöntöm az évszámot, de a hatfogásos ebéd megfőzése mellett erre már nem maradt idő. A család tudja, hogy az egy szál gyertya a hatvan feletti évet jelöli.
A torta nem volt túl nagy - régen nem csináltunk malomkeréknyi tortákat, és azt hiszem, a mostani árak mellett is majd szerényebbek leszünk. De rendkívül finom volt, talán nem véletlen nyerte el az akkori receptbeküldő "A legjobb recept" címet.
Én is merem ajánlani mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...