Összes oldalmegjelenítés

2011. május 17., kedd

Cici torta 2.


Cicitorta 2.
Az idei év első tortája egy kedves barátunk 50. születésnapjára készült.
Hat tojásból 8 ek. cukorral, 4 csomag puncs pudingporral szív alakú piskótát sütöttem. A mell formákhoz ugyanez a tészta fele adagból két kisebb inox tálban lett megsütve. A krémhez 7 dl meggylében 2 csomag puncs pudingport felfőztem és még forrón belekevertem 3 tojás keményre vert habját, majd kihűlés után 30 deka margarinnal kikevertem. Mind a szív alakú piskótát, mind a ciciket 3 lapba vágtam és a rákent krémre dobáltam meggybefőttet is. Két órára hűtőbe került, majd kívülről 15 deka vaj, 15 deka porcukor keverékével átkentem és egy éjszakára hűtőbe tettem.Mindez újév napján történt, és másnap reggel raktam rá a borítást, amit bolti pillecukorból,dupla mennyiségű hozzáadott porcukorból és 2-3 deka vajból meg némi kakaóporból gyúrtam. A  felirat és a melltartódísz dr.Ootker írókával készült. A jobboldali cicibe rejtettem egy kis műanyag flakont, abba 3 cent mézespálinkát öntöttem (ez volt a boszorkánytej"), amit szívószállal lehetett meginni. Nagyon tetszett az ünnepeltnek és a vendégeknek is. A felesége meg a felnőtt gyerekei már hónapok óta titokban szervezték a meglepetés bulit, úgy hogy pótszilveszterre hívták az ünnepeltet. A meglepetés sikerült, a hangulat remek volt, az ünnep egyik fénypontja lett a "pajzánkodás" a cicitortával. Barátunk valóban tejre számított, és jól megköhögtette a torkára szaladt pálinka. Az "akció" videóra lett véve taps és éljenzés közepette. Megígértem, hogy a következő tortát kíméletesebbre csinálom  - mondjuk ötven év múlva.


Cicitorta 2.

 Kicsit rózsaszínes volt a piskóta a pudingportól. Hogy a betűk miért pirosak most?  Fogalmam sincs. Végre fekete lett, de ami eddig piros volt, azt nem tudom feketére , csak ha újra írnám az egészet.


Felvágva

8 megjegyzés:

  1. Kicsit perverz, de az ötlet zseniális! :-))))) Nem lehetett könnyű elkészíteni!

    VálaszTörlés
  2. Az ötlet nem tőlem származik, a barátnőim láttak valahol az interneten ilyesmit. Nem volt túl bonyolult a kivitelezése. Jókedvű, vidám buliban inkább humoros volt, mint perverz.És mindenki szerint finom volt - ez a legfontosabb.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, nem sértésnek szántam, minden szavamat dícséretnek vedd! :-)))
    Nagyon egyedien/humorosan van megoldva minden tortád!

    VálaszTörlés
  4. Nem sértődtem meg.Kívülállóként valóban kicsit perverznek tűnhet, de a történések nem lépték át a kissé sikamlós tréfa határát.És elfogadom, ha másnak más a véleménye. Sőt, megköszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Szia!Ez nekem nagyon tetszik,meg is csinálom a férjem születésnapjára:)Remélem sikerül.Minden elismerésem:)Egyet kérdeznék:a mellbimbókat miből csináltad?Előre is köszönöm ha válaszolsz.

    VálaszTörlés
  6. Szia Mimi!
    Köszönöm a kedves dícséretet.
    A mellbimbókhoz fondantot kakaóporral barnára színeztem,kinyújtottam majd pogácsaszaggatóval két kört kiszúrtam és mielőtt a mellekre helyeztem volna, az ujjaimmal összecsippentve alakítottam a bimbót.
    Kívánom, hogy sikerüljön neked is, majd számolj be róla.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...