Összes oldalmegjelenítés

2011. április 26., kedd

Cici torta 1.

Cici torta 1.
Ezt még tavaly nyáron csináltam az idősebb fiam névnapjára, ezzel vendégelte meg az őt felköszöntő munkatársakat.
Tésztája sima piskóta volt, melyet kétszer hat tojásból szögletes tepsiben sütöttem. Papírsablonnal vágtam szív alakúra, főzött csokoládé krémmel töltöttem, a ciciket müzlis tálkákba rétegeztem a krémmel, kicsit kifagyasztottam és utána kerültek rá. Tejporos tortabevonót ribizli lével és kis kurkumával színeztem, meg kevés kakaóporral, ezzel terítettem be. A melltartó Dr.Oetker írókával készült, ennyi lett egy tubusból. Mivel nyár volt, a nagy meleget elég nehezen viselte, kissé megereszkedett rajta a "bőr", de miután elkészült, nem mertem hűtőbe tenni mert tartottam tőle, hogy "izzadni" fog. De elkészülte után három órával már vittem is. A többségében férfi kollégáknak tetszett és ízlett is. Engem is megkínáltak, én kicsit édesnek találtam, mivel a bevonó massza a sok porcukortól igen édes, most a krém is édesebb lett mint szokott mert nem volt otthon nádcukrom és répacukorral készült Nem fogyott el egyszerre, a maradékot hűtőbe tették, ilyenkor némileg vizesedik, ami csak esztétikai hiba, és akkor fordul elő, ha a fondant alá pudingos vagy tejszínes krémmel van kívül bekenve a torta.  

Cici torta 1.
  


4 megjegyzés:

  1. Kedves vagy, hogy ezt mondod. Ahhoz képest, hogy ez volt a negyedik "borított" tortám, elmegy.

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem eddig, hogy ilyet a kedvesüknek csinálnak a nők. A lányodnak is sütnél mondjuk farok-tortát?

    VálaszTörlés
  3. Lehetséges hogy igen, ha lenne lányom.
    Ez esetben én csak a kivitelező, a cukrász voltam.
    Az ünnepi ebéden anyai mivoltomban rizskoch volt a sütemény, mert azt imádja.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...