Összes oldalmegjelenítés

2011. április 10., vasárnap

Blogolás

Még egészen "új" voltam az interneten amikor e-mail fiókot akartam nyitni, de egyúttal valahogy blogot is nyitottam. Persze nem tudtam vele mit kezdeni, de ha már megvolt nem töröltem, majd lesz vele valami. No ezen a télen végre úgy gondoltam, hogy megértem a blogírásra. És uccu! Nekifogtam. Vagy inkább csak volna. Mire az első bejegyzést összehoztam, többet izzadtam mint júliusban paprika kapáláskor. Hát nem is olyan egyszerű a blogolás annak aki csak magyarul ért, nem ismeri a számítógépes szakkifejezéseket, de még a betűket is keresni kell. Ezen a részen nálam teljes sötétség. Segítségem nem lévén az internetről tanulom az internetezést. Találtam egy kezdőknek nyitott klubot, beléptem, ott volt az ajánlás hogy "Hívd meg ismerőseidet". Mindjárt gondoltam 2-3 személyre, akik bizonyára örömmel veszik ha itt gyarapíthatják számítógépes ismereteiket. Csakhogy a nekik küldött meghívót a címtáramban lévő mind a 67 ismerősöm megkapta, akik között profi netezők is vannak. Ennek a bakinak sikerült utánajárnom, de nem mindig jövök rá mi a bibi. A blogom se éppen úgy néz ki ahogy akarnám: a fényképek önálló életet élnek és ugrálnak ahova ők akarják. Nem tudok egymás alá felsorolást írni, pedig szeretném, hiszen ezzel ki tudnám emelni pl. a hozzávalókat. Nem tudok idézetet, linket berakni és most hirtelen azt sem tudom, hogy még mit nem tudok. Ja, mások blogjába kommentelni vagy e-mailt írni talán két-három alkalommal sikerült. Most van az "Egy jó szó játék", elhatároztam, hogy akiket követek mindenkinek írok egy-két kedves mondatot, de egyet sem sikerült elküldenem. Persze majd rájövök a hogyanokra meg a miértekre, csak idő kérdése. IDŐ - amiből nekem a legkevesebb van, főleg ilyenkor tavasszal, amikor beindulnak a kerti munkák. De nem panaszkodom.És nem adom fel. Hanem majd mosolyogva olvasom mondjuk egy év múlva a mostani írásomat - profi bloggerként. Ámen.

1 megjegyzés:

  1. Helyes, helyes, nem kell feladni, belejösz, meglátod. Mindenki kezdő volt egyszer ;-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...