Összes oldalmegjelenítés

2011. március 30., szerda

Névnapi torta


Karamellkrémes torta
Ebédmeghívásunk volt a barátnőm névnapjára.Előtte este 10!!!- órakor hirtelen felindulásból elővettem a kellékeket és nekifogtam tortát sütni. Úgy gondoltam, ha már a szülinapjára nem vittem - mért vittem volna, hisz akkor volt a fiuk lakodalma - most kap névnapi tortát. Hat tojásból piskótát sütöttem, és míg sült megfőztem a krémet. Karamell pudingport találtam otthon és zacskós tejszínt, ezt öt kanál cukorral jó kemény krémmé főztem. Hideg vízbe téve kevergettem hogy minél gyorsabban kihűljön. Mikor kihűlt robotgéppel hozzákevertem tíz deka vajat meg egy negyed kilós mascarponét. Még némi porcukrot adtam hozzá kóstolás után. A piskóta karikát három lapba vágtam és kívül-belül bekentem a krémmel, hűtőbe tettem és mehettem is aludni. Még éjfél sem volt.Másnap reggel díszítettem. Az oldalát beszórtam színes cukordarával, a tetejére pedig régebben elkészített, dobozban tárolt díszeket, virágokat vetem elő, aztán majd meglátjuk, hogy sikerül. Egy ostyalapból kivágtam egy négyzet formát, melyet sárga fondanttal vontam be. Annak a közepére narancs színű négyzetet raktam és elkezdtem felhelyezni a különböző virágokat, szívecskéket, kisebb-nagyobb pöttyöket. Ecsettel kicsit megkentem egyik oldalukat vízzel, hogy biztosan ragadjanak rá. Mikor elkészültem ráraktam a torta tetejére a kidíszített négyzet alakú lapot. Nagy sikere volt a küllemének is, de tényleg nagyon finom is volt. Gyorsan elfogyott.
K

Névnapi torta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...